وارد کننده معتبر پوشاک برند

وارد کننده معتبر پوشاک برند

وارد کننده معتبر پوشاک برند

به احتمال زیاد شما که کلمه واردکننده پوشاک رو سرچ کرده اید به دنبال خرید مستقیم هستید و قصد ندارید که از دلال و واسطه پوشاک خریداری کنید. شما جایی درستی اومدید در این مقاله قصد داریم به نکات مفیدی از واردکننده پوشاک بپردازیم و یکی از معتبرترین واردکننده های پوشاک رو معرفی کنیم, پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

وارد کننده معتبر پوشاک برند

لباس های برند

لباس هایی که یک فروشنده به فروش میرساند علاوه بر اینکه سودی خوبی برایش دارد باید از نظر کیفیت و جنس متناسب با نیاز مشتری باشد. زمانی که مشتری از کیفیت لباس ها راضی باشد مطمعنا به مرور زمان به مشتری ثابت تبدیل میشود و بعد از گذر چند سال به خوبی تاثیرات این مسعله را میبینید. در طرف مقابل اگر لباس های بی کفیت بفروشید به مرور زمان شاهد ریزش مشتریانتان خواهید بود.

علاوه بر ین شما باید با توجه نیاز مشتریانتان لباس هایی با تنوع بالا داشته باشید.

زمانی که باس ها را بدون واسطه از از واردکننده پوشاک تهیه کنید مطمعنا سود بهتری برایتان دارد. اما واردکننده پوشاک را چطوری پیدا کنیم؟ اگر شهر ما واردکننده پوشاک ندارد چی؟ مسعله حمل و نقل از شهرهای دیگر رو چطوری مدیریت کنیم؟

برای پاسخ به این سوالات در ادامه یکی از معتبرترین واردکننده های پوشاک را معرفی میکنیم.

وارد کننده معتبر پوشاک برند

شرکت ifn یکی از بزرگترین واردکننده های پوشاک در ایران هستیم. شرکت ما بیش از دوازده سال سابقه دارد و هدف اصلی ما رضایت مشتریانمان است, رضایت مشتریانمان باعث شده که مشتریان ثابتی از سرتاسر ایران داشته باشیم.

ما در این شرکت پس از بررسی پوشاک کشورهای مختلف به این نتیجه رسیدیم که پوشاک برندهای اروپایی کیفیت بهتری دارند و مشتریان زیادی دارد اما این لباس ها با قیمت گرانی به فروش میرسند و بسیاری از مردم به علت قیمت لباس ها به سراغ آنها نمیروند. اما ما تلاش کردیم تا این لباس ها را با قیمت ارزان وارد کشور کنیم.

ما لباس های استوک را از برندهای مطرح اروپایی از حراجی ها خریداری میکنیم و وارد کشور میکنیم. این لباس ها را بدون واسطه به صورت مستقیم به دست فروشندگان پوشاک میرسانیم.

از آنجایی که این لباس ها برندهای مطرح اروپایی هستند از لحاظ کیفیت عالی است و مشتریان زیادی دارد و از آنجایی که لباس ها استوک هستند و از حراجی ها خریداری میشود از لحاظ قیمت سود خوبی برای خریداران دارد.

شاید تا این جای کار با دیدن کلمه لباس استوک فرض کنید که این لباس ها تانکورا و تن رفته هستند. اما لباس استوک کاملا با لباس های تانکورا متفاوت است. لباس استوک لباس های برند هستند که به دلایل مختلف از جمله اتمام فصل به فروش نرفته اند و در انبار ها باقی مانده اند, این لباس ها در پایان فصل در حراجی ها به فروش میرسند. این لباس ها همراه با بسته بندی و برند میباشند.

وارد کننده معتبر پوشاک برند

خدمات پس از فروش

ما در این شرکت خدمات پس از فروش نیز داریم. ما پکیج های آموزشی بسیار حرفه ای نیز تدارک دیده ام که افرادی که تجربه کمی دارند و یا فروش بالاتری میخواهند بتوانند به سادگی از این پکیج ها استفاده نمایند. در طول اموزش هم میتوانید از تجربیات مربی آموزشی استفاده کنید و مشاوره رایگان داشته باشید.

ما لباس های زنانه و مردانه و بچه گانه و نوزادی و حتی لباس های ورزشی را به فروش میرسانیم. لباس های شرکت ما بسیار متنوع هستند و شما میتوانید بقیه مدل ها را از طریق کانال تلگرام و یا همین سایت مشاهده نمایید.

ما در این شرکت پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

همین الان جهت مشاوره رایگان کلمه مشاوره را به شماره ۵۰۰۰۲۶۲۳۶۳ پیامک دهید.

وارد کننده معتبر پوشاک برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتس اپ؟ همین الان پیام بده