عمده فروشی لباس بچه گانه و نوزادی

عمده فروشی لباس بچه گانه و نوزادی

در این مقاله قصد داریم به بررسی نکات مفیدی در رابطه با عمده فروشی لباس بچه گانه و نوزادی بپردازیم. اگر در این زمینه مشغول فعالیت هستید و به دنبال نکات مفید هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

عمده فروشی لباس بچه گانه و نوزادی

پوشاک یکی از اجناسی است که همیشه مشتریان خود را دارد و به همین علت به یکی از شغل های پر طرفدار بازار تبدیل شده است. اما همین مسعله باعث شده که فروشندگان زیادی به صورت عمده فروشی و فروش تکی فعالیت داشته باشند و بازار پوشاک را به یکی از بازارهای پر رقابت تبدیل کنند. پس با این وجود شخصی که قصد ورود به این بازار را دارد باید از همان ابتدا به درستی پیش برود و هوشمندانه عمل کند تا به خوبی از رقبا خود پیشی بگیرد و از این بازار پر رقابت به سود دلخواه برسد.

اما از بین پوشاک مختلف کدام یک سود بیشتری دارد؟ زنانه؟ مردانه؟ بچه گانه؟ نوزادی؟ لباس ورزشی؟ و…

این مسعله تا حدی وابسطه به منطقه ای است که شما کار میکنید و بستگی به مشتریانتان دارد. یعنی شما باید مشتریان خود را به خوبی بشناسید و با توجه به نیاز انها اجناس فروشگاهتان را خریداری کنید. اما به صورت کلی پوشاک بچه گانه و نوزادی از آن دسته پوشاکی هست که همواره سود و فروش خوبی دارد.

پدر و مادر ها همواره روی پوشش بچه هایشان توجه زیادی دارند و سعی میکنند که هواره بچه هایشان شیک پوش باشند.

پدر و مادرها معمولا هزینه زیادی برای پوشاک بچه هایشان میکنند, آنها به دنبال لباس هایی هستند که هم از نظر ظاهری خوش پوش باشد و هم از نظر کیفیت عالی باشد تا فرزندشنان در آن لباس احساس راحتی داشته باشد.

همه این مساعل باعث شده است که فروشندگان لباس بچه گانه و نوزادی معمولا فروش خوبی داشته باشد.

اما اگر شما قصد دارید فروشنده لباس بچه گانه و نوزادی باشید قبل از شروع کار باید یکسری از نکات را بدانید. از جمله این نکات تهیه کالاها، هزینه ها، نحوه فروش و… میباشد. همچنین اینکه چه لباس هایی را بفروشید که هم متنوع باشد هم باکیفیت بسیار مهم هستند..

نکات مهم در مورد خرید عمده لباس بچه گانه و نوزادی

عمده فروشی لباس بچه گانه و نوزادی

در ابتدای باید مشخص کنید که چه لباسی را در فروشگاهتان میخواهید بفروشید؟ لباس نوزادی؟ لباس بچه گانه؟ لباس بچه گانه و نوزادی؟ دخترانه و پسرانه و…

بهتر هست لباس هایی را انتخاب کنید که هم تنوع خوب و مشتریان زیادی داشته باشد.

برای خرید پوشاک مورد نیاز فروشگاهتان بهتر است از همان ابتدا زمان زیادی را صرف پیدا کردن عمده فروشی مناسب کنید, عمده فروشی که هم از لحاظ کیفیت لباس هایی با کیفیت مناسب داشته باشد و هم از لحاظ قیمت به گونه ای باشد که با توجه به فروشتان سود خوبی برایتان داشته باشد زیرا اگر قیمت ها منصفانه نباشند از همان ابتدا ضرر خواهید کرد.

برای خرید عمده پوشاک بهتر است که تولید کنندگان یا واردکنندگان متناسب را پیدا کنید چون در این صورت با حذف واسطه ها به سود بیشتری میرسید.

البته تعداد خرید نیز در قیمت دهی مهم میباشد. هرچقدر خرید بیشتری انجام دهید مسلما اجناس را با قیمت مناسب تری نیز خریداری میکنید. پس حتما سعی نمایید از یک کالا تعداد بالا خریداری کنید تا هم قیمت عمده حساب شده و هم سود بیشتری شامل حال شما گردد. خرید لباس عمده بچگانه به مشتری حق انتخاب بالایی می دهد و همچنین باعث می شود مشتری با رضایت و اعتماد اقدام به خرید لباس کودک و یا نوزاد نماید.

یکی از نکاتی که برای لباس های بچه گانه و نوزادی بیشتر از دیگر لباس ها به چشم میرسد تنوع بالا آن ها است. تنوع بالای لباس بچه گانه و نوزادی باعث رقابت بیشتر فروشندگان شده است پس بهتر است که لباس های متنوع با توجه به نیاز مشتریانتان داشته باشد.

عمده فروشی لباس بچه گانه و نوزادی

عمده فروشی لباس بچه گانه و نوزادی

نکات کلیدی خرید عمده

  1. درباره همه جوانب کار تحقیق نمایید. متخصصان این کار پیدا کرده و از آنها خرید نمایید(بسیاری از تولید کنندگان فقط قصد فروش احناس خود را دارند و احتمال دارد با قیمت بالا بخواهند آنها را به فروش برسانند)
  2. باید در مورد همه جوانب کار تحقیق نمایید. اینکهاین کار چه سختی هایی دارد! رسیدن به سود چقدر زمانبر میباشد؟ چه نوع فروشی را انتخاب نماییم که سریع تر به سود برسیم.
  3. اگر میخواهید لباس برند خریداری نمایید بهتر است از وارد کننده ها یا تولید کننده ها خریداری کنید  تا بتوانید بهترین کالاها را با قیمت مناسب خریداری نمایید.
  4. میزان بودجه خرید را مشخص کرده و دقیقا اندازه آن خرید نمایید. به هیچ عنوان از پولی که برای خرج های دیگر در نظر گرفته اید استفاده نکنید. همچنین میزان پول آنقدر کم نباشد که مجبور شئید به قیت خرده فروشی خرید نمایید.
  5. برای حمل و نقل حساسیت به خرج ندهید و اجازه دهید فروشنده جنس ها را برای شما ارسال نماید زیرا اگر بخواهید خود این کار را انجام دهید بسیار زمانبر خواهد بود. همچنین هربار هزینه های حمل و نقل را نیز جداگانه در نظر بگیرید تا در انتها دچار کمبود بودجه نشوید.

رازهای موفقیت در فروش عمده لباس بچگانه

عمده فروشی لباس بچه گانه و نوزادی

برای لباس های بچه گانه و نوزادی همواره باید به گونه ای عمل کنید که رضایت والدین را به همراه داشته باشید چون والدین اهمیت زیادی به پوشاک بچه ها یشان میدهند. لباس های بچه ها معمولا باید سه اصل زیر را داشته باشد.

الف)کیفیت:کیفیت ملاک اصلی در لباس کودک است، پس شما به لباس هایی با کیفیت و فوق العاده ای احتیاج دارید تا بتوانید فروش خوبی داشته باشید.

ب)سبکی لباس ها: بچه ها از پوشیدن لباس های سنگین کلافه میشوند و بهانه گیری میکنند و والدین همیشه به این موضوع اهمیت میدهند که لباس فرزندشان سبک و راحت باشد. پس شما نیز باید این اصل را در نظر بگیرید و لباس های سبک را خریداری کنید تا کودک در آن احساس راحتی کند.

ج)مواد مناسب:لباس های با جنس های مختلف زیاد برای بزرگسالان دغدغه به حساب نمی آید اما برای کودکان بسیار اهمیت دارد. زیرا بچه ها سریع دچار حساسیت شده و اذیت میشوند. پس باید از جنس هایی کمک بگیرید که طبیعی و عالی باشند. الیاف مصنوعی و پلاستیک ها به شدت برای کودکان مضر هستند و ایجاد حساسیت میکنند. لباس های پنبه ای و در کل الیافت طبیعی علاوه بر جنس عالی بسیار بادوام هستند و کودک تا مدت ها میتواند به راحتی از آنها استفده نماید.

در کنار این موارد در نظر داشته باشید که اگر قیمت لباس ها نیز بسیار بالا باشد مشتریان شما کم خواهند شد زیرا همه توان خرید نخواهند دشت. پس در کنار موارد بالا به قیمت نیز توجه کنید. نیازی نیست لباس های بسیار ارزان خریداری کنید. همین که بیشتر مردم قدرت خرید آن را داشته باشند کفایت میکند.

شرکت ifn

مقاله چرا عمده فروشی لباس بچه گانه به پایان رسید. نکته آخری که باید مطرح کنیم این است که شرکت ما (ifn) یک شرکت وارد کننده لباس از کشورهای اروپایی میباشد و تمامی لباس های اورجینال و با شناسنامه را با قیمت مناسب به فروش میرساند. پس میتوانید انواع لباس ها  را با قیمت مناسب خریداری نمایید.حالا دلیل این قیمت های مناسب چیست؟
به دلیل اینکه این لباس ها در زمان حراجی ها خریداری میشوند و بدون واسطه نیز وارد کشور میگردند قیمت مناسب دارند و اگر شما میخواهید با کیفیت ترین لباس ها را خریداری نمایید بهتر است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ما در این شرکت خدمات پس از فروش نیز داریم و شما بعد از خرید از شرکت ما میتوانید از اموزش های شرکت که به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد استفاده کنید. ما اموزش های فروش حرفه ای در اینستاگرام را در اختیار مشتریانمان قرار میدهیم که حتی بدون فروشگاه فیزیکی و به صورت انلاین نیز بتوانند به سود خوبی برسند.

لباس اروپایی

[highlight color=”red”] همین الان جهت مشاوره رایگان کلمه مشاوره را به شماره ۵۰۰۰۲۶۲۳۶۳ پیامک دهید.[/highlight]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتس اپ؟ همین الان پیام بده