نکاتی مفید از مراحل راه اندازی مزون پوشاک

نکاتی مفید از مراحل راه اندازی مزون پوشاک

نکاتی مفید از مراحل راه اندازی مزون پوشاک

در این مقاله قصد داریم نکاتی مفید از مراحل راه اندازی مزون پوشاک را با هم بررسی کنیم. اگر شما هم مزون پوشاک دارید و یا قصد راه اندازی آن را دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نکاتی مفید از مراحل راه اندازی مزون پوشاک

فروش پوشاک

همانطور که میدانید از آنجایی که پوشاک نیاز همه افراد جامعه است همواره مشتریان خود را دارد و بازار خوبی دارد. همین موضوع باعث شده که فروشندگان زیادی به این سمت بروند و این بازار پر سود را به یک بازار پر رقابت تبدیل کنند. پس با این وجود اگر که بخواهید به خوبی از این بازار پر سود کسب درامد کنید باید بتوانید به خوبی از رقبا پیشی بگیرید و نسبت به دیگر فروشندگان متفاوت باشید به گونه ای که مشتریان جذب فروشگاهتان شوند.
این روزا بیش از پیش افراد به ظاهر خود اهمییت می دهند و همواره سعی میکنند به روز و مطابق با مد دنیا لباس بپوشند. به همین علت داشتن یک مزون لباس که لباس هایی منحصر به فرد و خاص را به فروش برساند مطمعنا میتواند سود خوبی را برای فروشنده به همراه داشته باشد.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی مزون لباس بپردازیم.

نکاتی مفید از مراحل راه اندازی مزون پوشاک

گرفتن مجوز مزون

برای راه اندازی مزن لباس بهتر از از همان ابتدا مجوز بگیرید تا در ادامه دچار مشکل نشویدوقتی که شما مجوز داشته باشید به صورت رسمی و با خیال راحت کار میکنید.
با این حال خیلی از مزون ها مجوز ندارند اما همین مسعله ممکن است در ادامه کارشان برایشان دچار مشکل شود. به همین خاطر از ابتدا کار را کاملا قانونی انجام دهید بسیار بهتر خواهد بود.

شما برای اینکه مجوز بگیرید باید در یک ساختمان یا محل تجاری فعالیت خود را آغاز نمایید. همچنین به صنف پوشاک مراجعه کرده تا جواز لازم را دریافت کنید. سپس میتوانید کار را شروع کنید.

تبلیغات و جذب مشتری

نکاتی مفید از مراحل راه اندازی مزون پوشاک

پس از شروع کار مخصوصا در روزهایی اولیه باید تبلیغات خوبی داشته باشید. از قبل برای این تبلیغ برنامه ریزی کنید و یک تبلیغ هدفمند راه اندازی کنید تا از همان ابتدا به خوبی شناخته شوید. این تبلیغات میتواند در سطح شهری یا محله باشد و یا اینکه به صورت انلاین و با استفاده از شبکه های اجتماعی و همچنین با استفاده از تبلیغات رایگان سایت های مختلف باشد. تبلیغات انلاین همواره نتایج خوبی را به همراه داشته اند و با هزینه کم قابل انجام هستند.

سعی کنید اعتماد مشتریان را به خوبی جلب کنید. برای جلب اعتماد مشتریان مهمترین نکته فروش پوشاک با کیفیت است.

پوشاک مورد نیاز مزون

مزون های لباس اغلب فروشگاه هایی با لباس هایی خاص و متفاوت هستند. این لباس ها معمولا برندهای خارجی هستند که سود خوبی دارند.

نکاتی مفید از مراحل راه اندازی مزون پوشاک

ااما یک فروشنده مزون لباس این لباس ها را از کجا تهیه کند که از نظر کیفیت تضمین داشته باشد و از نظر قیمت مناسب باشد؟

واردکننده های مختلفی هستند که لباس های برند را به فروش میرسانند. اما توجه داشته باشید که این لباس ها معمولا به دست دلال ها میرسد و با قیمت گرانی به فروش میرسند. پس اگر شما دنبال سود هستید بهتر است از همان ابتدای کار یک وارکننده معتبر را پیدا کنید که با خرید از آن دست واسطه ها را حذف کنید و به سود خوبی برسید

یکی از این وارکننده ها شرکت ifn است. این شرکت با بیش از دوازده سال سابقه موفق یکی از معتبرترین واردکننده های پوشاک در ایران است. ما در این شرکت انواع پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه و نوزادی و حتی لباس های ورزشی نیز به فروش میرسانیم. لباس های این شرکت برندهای مطرح اروپایی هستند که مشتریان زیادی در ایران دارند. از انجایی که این لباس ها را بدون واسطه به دست مشتریان میرساند پس از نظر قیمت سود خوبی برای شما دارد.

هرگونه سوالی نیز در زمینه لباس ها داشته باشید میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 همین الان جهت مشاوره رایگان کلمه مشاوره را به شماره ۵۰۰۰۲۶۲۳۶۳ پیامک دهید.

نکاتی مفید از مراحل راه اندازی مزون پوشاک

تولید در کنار فروش

علاوه بر فروش لباس های برند میتوان برای سلیقه های مختلف با توجه به مشتریانی که دارید لباس های مختلفی بدوزید.
شما  باید برای تنوع و برای کسانی که طالب لباس های حاضری هستند لباس داشته باشید.

دوخت لباس های مزونی نیز میتواند درآمد خوبی برای شما داشته باشد، پس حتما آن را امتحان کنید.

راه های موفقیت یا مزون پوشاک

  • مزون ها پرستیژ بسیار بیشتری نسبت به فروشگاه های لباس دارند. پس زیاد در دید افراد نیستند و باید تبلیغات زیادی برای آنها انجام دهید.
  • شما باید کالاهایی بسیار شیک و خاص در مزون خود داشته باشید وگرنه مشتری قانع نشده و به مزون دیگری خواهد رفت
  • دکوراسیون و زیبایی فضا به جلب اعتماد مشتری بسیار کمک میکند. پس فراموش نکنید محیط مزون باید دیزاینی جذاب داشته باشد
  • حتما برای بسته بندی، چیدمان، نحوه کار وخلاقیت داشته باشید تا از مزون های دیگر متمایز شوید
  • برای خود ساعات کاری خاصی تعیین نمایید. مزون مانند بوتیک نیست که صبح تا شب در آن حضور داشته و منتظر مشتری باشید
  • حتما از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات و نشان دادن کار خود استفاده نمایید.

ما یکسری آموزش در مورد فروش ودر پیج خود داریم. شما میتوانید با مشاهده آنها دانش خود رادر زمینه فروش و جذب مشتری بالا ببرید.

 

اگر میخواهید علاوه بر راه اندازی مزون لباس، یاد بگیرید که چگونه باید در فضای مجازی فعالیت کنید و درآمد چند برابری داشته باشید حتما به لینک زیر مراجعه کنید و دوره های آموزشی را مشاهده نمایید.

اکنون این آموزش به پایان رسید و امیدوار هستیم شما کار خودرا با موفقیت آغاز نمایید.

جستجوهای مربوط به نحوه راه اندازی مزون لباس ” 1 –وسایل مورد نیاز مزون خیاطی۲بوم کسب و کار مزون خیاطی۳راه اندازی مزون آنلاین۴ درامد مزون مانتو۵ مزون خیاطی چیست ۶ درامد مزون خیاطی ۷آموزش مزون دوزی ۸مدیریت مزون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتس اپ؟ همین الان پیام بده