بهترین  مدل های زیبا دستمال آشپزخانه

41 مدل بهترین دستمال آشپزخانه کاربردی شاخص

 بهترین  مدل های زیبا دستمال آشپزخانه

برای هر خانه ای دستمال آشپزخانه مورد نیاز است زیرا روی کابینت ها، میز و سطوح میختلف گرد و خاک و آلودگی وجود دارد و در خیلی از مواقع لکه های زیادی روی سطوح ایجاد میشود.
به همین خاطر بهتر است از دستمال های باکیفیت استفاده نمایید. در ادامه به نکات خرید این دستمال ها می پردازیم.

 

ضرورت خرید دستمال آشپزخانه

 41 مدل بهترین دستمال آشپزخانه کاربردی و ضرورت خرید دستمال
خرید دستمال آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مکان‌‌های بسیار مهم هر خانه‌‌ای محسوب می‌‌شود که جدای از گذراندن وقت زیادی در این محیط با هدف‌‌های مختلف، وسایل آن و خرید و انتخاب مناسب آنها مثل دستمال آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است. از وسیله‌‌ای مثل دستمال آشپزخانه برای خشک کردن ظروف، گرفتن رطوبت و خیسی کنار سینک، پاک کردن سطوح مختلف و تمیز کردن کابینت‌‌ها استفاده‌‌ی زیادی دارد.

هنگام خرید این نوع دستمال‌‌ها باید شدیدا به موارد و نکات خرید آن توجه ویژه داشته باشید تا از خرید خود رضایت کافی داشته باشید با اینکه شاید هزینه‌‌ی زیادی برای شما نداشته باشد ولی تجربه‌‌ی خریدی اصولی و هوشمندانه و با اطلاعات کامل همیشه لذت بخش بوده و خواهد بود. در ادامه مهم‌‌ترین نکات را بیان می‌‌کنیم.

 

خرید حوله آشپزخانه از ترکیه

نکات خرید دستمال آشپزخانه

 

 41 مدل بهترین دستمال آشپزخانه کاربردی نکات کلی
نکات خرید دستمال آشپزخانه

نکات زیر را هنگام خرید دستمال آشپزخانه و نوع مناسب برای خود در نظر داشته باشید:

جنس:

جنس دستمال آشپزخانه در عمر و دوام آن بسیار تأثیرگذار است. جنس پنبه‌‌ای نرمی زیادی داشته و به خوبی رطوبت و کثیفی را به خود جذب می‌‌کند و محدودیت کاربرد هم ندارد. جنس کتان زبری بیشتری داشته و معمولا وقتی بخواهید لکه‌‌ها را به خوبی پاک کنید خریداری می‌‌شوند و البته که تنوع در طرح و رنگ آن نیز بیشتر است. جنس میکروفایبر (microfiber) یعنی از الیاف کوچک ساخته شده و برای غبارزدایی و تکه‌‌های مواد غذایی استفاده می‌‌گردد. البته لازم به ذکر است که دوام بسیار خوبی هم دارد.

سایز:

معمولا توصیه می‌‌شود که اگر می‌‌خواهید کارایی بیشتری از دستمال آشپزخانه بگیرید سایز بزرگ‌‌تر را انتخاب کنید. مثلا می‌‌توانید از آن برای پاک کردن سطوح تیز یا لبه گرد، تمیز کردن چاقوها با قرار دادن در بین دستمال چند لایه و حتی پاک کردن بهتر سطوح خیس با ظرفیت بیشتر خشک کنندگی استفاده کنید.

نوع متریال:

معمولا یا دستمال آشپزخانه را برای خشک کردن ظروف و سطوح خیس استفاده می‌‌کنند که در این صورت جنس پنبه‌‌ای موفق‌‌تر است و یا با هدف مقاومت خوب در برابر شسته شدن و دوام کلی بالا قصد خرید آن را دارند که جنس‌‌های کتان و میکروفایبر گزینه‌‌های بهتری هستند.

ضخامت:

 41 مدل بهترین دستمال آشپزخانه کاربردی و جنس آن
ضخامت دستمال آشپزخانه

ضخامت رابطه‌‌ی مستقیم با دوام و پاره نشدن زودهنگام دستمال آشپزخانه دارد. طبیعتا هر چقدر نازک‌‌تر خریداری کرده باشید در اثر شستشو و پاک کردن‌‌های متعدد زودتر از بین می‌‌رود و نیاز به خرید مجدد پیدا خواهید کرد. پس سعی کنید جنس ضخیم‌‌تر را تهیه کنید با اینکه هزینه‌‌ی بیشتری خواهید پرداخت ولی ارزش آن را دارد.

طرح و رنگ:

طرح و رنگ در وسایل آشپزخانه بسیار مهم بوده و در روحیه‌‌ی ما می‌‌توانند تأثیر مثبت یا حتی منفی داشته باشند پس سعی کنید طرح و رنگی را انتخاب کنید که هم باعث شادابی و افزایش روحیه‌‌‌‌ی شما شود و هم اینکه تناسب و هماهنگی با طرح و رنگ سایر اجزای آشپزخانه داشته باشد. معمولا جنس کتان تنوع بالایی در طرح و رنگ داشته و با هر محیطی سازگار و هماهنگ پذیر است.

 

خرید حوله آشپزخانه از ترکیه

 

 بهترین  مدل های زیبا دستمال آشپزخانه را معرفی نمودیم، مدل های دیگر را میتوانید در سایت اصلی مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتس اپ؟ همین الان پیام بده