تمام مدل های پرینترهای چند کاره

41مدل پرینتر چندکاره[لیزری و جوهرافشان] شاخص

تمام مدل های پرینترهای چند کاره

 

این روزها برای اغلب خانه ها و دفترها یک پرینتر ضروری است. اما یک پرینتر خوب باید چه مشخصاتی داشته باشد؟
برای خرید یک پرینتر باید چقدر هزینه بپردازیم؟پرینتر جوهرافشان تهیه کنیم یا لیزری؟
ما جواب تمام سوالات شما را خواهیم داد. قبل از اینکه شما نوع پرینتر خود را انتخاب نمایید باید هریک را تجزیه تحلیل کنید.

 

در ابتدا باید هزینه جوهر جایگزین را محاسبه کنید تا بتوانید مناسب نیاز خود پرینتر را بخرید. این موضوع که معمولا پرینترهای ارزان قیمت جوهرهای گران قیمت دارند به همین دلیل است که کارخانه های تولید پرینتر بتوانند همواره از پرینتر و لوازم جانبی آن کسب درآمد کنند. پس لازم است در اولین گام، قیمت جوهر و کارتریج های جایگزین را دقیقا بررسی نمایید.

مورد مهم دیگر در خرید پرینتر چند کاره این موضع است که آیا می توانید برای پرینتر خود از جوهرهای سایر برندها استفاده کنید یا پرینتر شما دارای جوهر اختصاصی است؟

مراقب باشید که جوهر انتخابی اشتباه ممکن است باعث آسیب زدن به پرینتر شما شده و گارانتی را باطل کند.

جوهر مصرفی در پرینتر

41مدل پرینتر چندکاره[لیزری و جوهرافشان] توضیحات

معمولا پیکربندی کارتریج های موجود در پرینتر به صورت زیر است:

کارتریج با دو جوهر: یک جوهر سیاه به علاوه یک جوهر همه کاره در این نوع کارتریج قرار دارد.

کارتریج های با چهار جوهر: یک کارتریج به رنگ سیاه و سه کارتریج مجزای دیگر با رنگ های آبی تیره، قرمز تیره و زرد در این نوع جوهرها وجود دارد. این مدل اختصارا CMYK نامیده می شود.

Inkwell: در این مدل از جوهر به جای استفاده از کارتریج، پرینتر جوهر خود را از لوله ای طویل و قابل جابجایی استفاده می کند.

در میان جوهرهای بالا مدل Inkwell در طولانی مدت، اقتصادی تر است. برای مثال در بعضی از برندهای پرینتر، دستگاه قادر به پرینت ۱۴۰۰۰ صفحه سیاه یا ۱۱۲۰۰ صفحه رنگی است که این میزان برای  استفاده سنگین دو سال کافی است. پس در خرید پرینتر حتما انتخاب جوهر صحیح  ومتناسب با خود را مدنظر قرار دهید.

شما هم چنین می توانید از پرینترهای لیزری استفاده کنید که به جای جوهر دارای تونر هستند. پرینترهای لیزری می توانند تصاویر بهتری را ایجاد نمایند.

 

خرید پرینتر از ترکیه

کیفیت پرینت در پرینترها:

41مدل پرینتر چندکاره[لیزری و جوهرافشان] و خرید آن

گرچه پرینترهای لیزری کیفیت عکس بهتری را ارائه می دهند اما قیمت بالاتری دارند. اگر خرید پرینتر برای منزل صورت گرفته است استفاده از پرینتر جوهری کفایت می کند. طراحی هد و درایور پرینتر و کیفیت جوهر در کیفیت پرینتر بسیار موثر است.

سرعت در پرینت:

مورد دیگری که در خرید پرینتر مهم است سرعت پرینتر است. اگر نیاز به پرینت صفحات زیادی دارید لازم است که سرعت پرینت حد قابل قبولی داشته باشد و از هدر رفتن زمان شما چلوگیری نماید. باید در خرید پرینتر دقت نمایید که سرعت پرینت هر صفحه در دقیقه به چه صورت باشد.

جنس کاغذ مورد استفاده در پرینت:

دقت کنید که پرینتر چند کاره شما با چه نوع و اندازه از کاغذ هماهنگی دارد. بعضی پرینترها فقط فرمت و جنس خاصی از کاغذ را قبول می کنند و با همه نوع کاغذ سازگاری ندارند.

نوع پرینتر:

پرینترها دارای انواع و سایزهای مختلفی هستند. اگر دنبال پرینتری برای یک محیط کوچک هستید، در حال حاضر مدل قابل جابجایی، مدل رومیزی و مدل کامپکت وجود دارد. در خرید پرینتر به نوع پرینتر و فضای مورد استفاده دقت داشته باشید.

مطلب تمام مدل های پرینترهای چند کاره به پایان رسید.در ادامه تعدادی از مدل های پرینتر قرار داده شده برای دیدن مدل های بیشتر به سایت اصلی مراجعه کنید.

 

خرید پرینتر از ترکیه

 

41مدل پرینتر چندکاره[لیزری و جوهرافشان] 3
پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M177fw
41مدل پرینتر چندکاره[لیزری و جوهرافشان] شاخص
پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF237w با گوشی اورجینال
41مدل پرینتر چندکاره[لیزری و جوهرافشان] 5
پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF3010
41مدل پرینتر چندکاره[لیزری و جوهرافشان] 1
پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA MX492

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتس اپ؟ همین الان پیام بده