14 برند مطرح لباس

معرفی و تاریخچه ۱۴ برند مطرح لباس اروپایی

۱۴ برند مطرح لباس اروپایی در سال ۱۳۹۸

شناخت شرکت ها و برند های مطرح لباس اروپایی میتواند برای خرید شما بسیار موثر باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید ادامه این مطلب را با دقت مطالعه کنید . شرکت IFN با تجربه ۱۰ ساله خود در زمینه پوشاک و واردات کالا از کشور های مختلف شما دوستان را دعوت به مطالعه تاریخچه برند هایی که روزمره با تعدادی از آنها سر و کار داریم . خیلی هم از ما افرادی که در صنف پوشاک هستیم اطلاعات خیلی کمی نسبت به این برند ها داریم که جهت پرزنت بهتر مشتری های خودمان هم شده بهتره یک اطلاعات مختصری داشته باشیم .

فروشگاه اینترنتی ترندیول

در معرفی و تاریخچه ۱۴ برند مطرح لباس اروپایی در سال ۱۳۹۸ می خوانیم :

معرفی فروشگاه ترندیول

برند مطرح لباس

فروشگاه آنلاین ترندیول یکی از معتبرترین حراجی‌های پوشاک باکیفیت در خاورمیانه می‌باشد. کشور ترکیه به عنوان تولیدکننده عمده لباس و سایر محصولات نساجی در این منطقه شناخته می‌شود و با حراجی‌ های فوق‌ العاده خود توانسته است جایگاه نخست سایت‌ های حراجی این کشور را کسب نماید.

ترندیول از طریق فروش مارک‌های جهانی و داخلی بر اساس دسته‌بندی‌های محصولات مربوط به زنان، مردان، کودکان، لوازم جانبی، وسایل ورزشی، لوازم الکترونیکی، بهداشتی و آرایشی و … توانسته‌است جایگاه ویژه‌ای در میان خرده‌فروشان به دست آورد. در ماه ژوئن ۲۰۱۸ غول تجارت الکترونیک چینی علی بابا Alibaba در ترندیول Trendyol سرمایه‌ گذاری کرد، اما ارزش سرمایه‌گذاری و سایز جزییات مالی اعلام نشده است. بر اساس شایعات اعلام شده، این سرمایه گذاری حدود ۷۵۰ میلیون دلار در ترندیول Trendyol پیش‌بینی شده است. این شرکت از برند مطرح لباس در دنیاست.

فروشگاه آنلاین ترندیول که در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد، در حال حاضر دارای بیش از ۱۵ میلیون کاربر، ۲۰۰۰ مارکت و  بیش از ۱۰۰ میلیون محصول مد  و فشن می‌باشد و پس از حدود یک دهه فعالیت در فروش آنلاین، در حال حاضر تولیدی برند ترندیول میلا را دارد.

۱۴ برند مطرح لباس در سال ۲۰۱۹

این نکته را بدانیم که برند های مطرح و خرید از آنها میتواند برای شما گران قیمت تر تمام شود.اما این موضوع را نیز خواهد داشت که شما از جنسی بسیار ارزشمند بهره خواهید برد. در معرفی و تاریخچه ۱۴ برند مطرح لباس اروپایی در سال ۱۳۹۸ می خوانیم :

معرفی فروشگاه فلو

برند مطرح لباس

از دیگر برند مطرح لباس میتوان اشاره داشت  به مجموعه فروشگاه‌های فلو Flo در سال ۲۰۰۱ با همکاری بیش از ۲۲۰ فروشگاه خرده‌ فروشی ترکیه شروع به کار کرد که به سرعت با حجم زیادی کاربر و خریدار روبرو شد. فلو بزرگترین فروشنده کفش‌های مردانه و زنانه ترکیه با بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع فروشگاه می‌باشد که در زمینه کیف‌های دستی، لوازم جانبی، تزیینی و لوازم ورزشی نیز فعال می‌نماید . از زمان تاسیس این شرکت در سال ۲۰۰۱ ، Flo نیازها و خواسته‌های مشتریان را با ویژگی‌های جمعیت شناختی مختلف و شیوه زندگی تحلیل می‌نماید و به آن احترام می‌گذارد. در واقع، فلو با شعار «فروش کفش برای هر کس» پا به عرصه‌ رقابت گذاشت  زیرا معتقد بود تحقق بخشیدن این شعار  به  معنای توانایی به دست آوردن هر مشتری در هر کجای دنیاست.

 سال ۲۰۱۷ به عنوان یک سال بهبود برای flo.com.tr تعیین شده است. فلو قصد داشت تا به میزان قابل توجهی در مقایسه با سال ۲۰۱۶ با استراتژی‌های تمرکز بر مشتری رشد کند. در سال‌های اخیر فلو در بهبود زیرساخت‌های وبسایت بیش از هر زمان دیگر سرمایه‌گذاری کرده است.

در نتیجه این کار سخت، برنامه ریزی برای اجرای استراتژی‌های مورد نظر به مجموعه فلو در درک بهتر مشتریان کمک می‌نماید. “یک استراتژی مشتری محور”، همانطور که فلو قصد دارد آن را عملی نماید، مجموعه را قادر می‌سازد تا هر یک از مشتریان خود را در هر کانالی شناسایی کند، آن‌ها را هدف قرار دهد و محصولات مربوطه را توصیه کند. امروزه Flo با بیش از ۳۹۰ فروشگاه در سراسر جهان، طیف وسیعی از محصولات را عرضه می‌کند که میلیون‌ها مشتری را در هر سن و زمینه‌ای را جذب می‌نماید.

در حال حاضر سایت فلو در حدود ۶.۵ میلیون بازدیدکننده در ماه دارد و ۱۵۰۰۰ محصول را در خود جای داده است. فلو امیدوار است که با  استفاده از روش‌های فروش آنلاین ،  تجارت الکترونیک  و انتقال سریع و کم هزینه کالا بتواند قیمت تمام شده اجناس را برای مشتریان کاهش دهد و رضایت بیشتری برای مشتریان ثابت خود به ارمغان آورد.

معرفی فروشگاه ال سی وایکیکی

سفر طولانی ال سی وایکیکی LC Waikiki ابتدا در سال ۱۹۸۸ توسط طراح فرانسوی جرجس امویال و شریک زندگی خود در فرانسه آغاز شد. شریکان این برند با اضافه کردن کلمه “Waikiki” (با اشاره به Waikiki Beach) به “LC” که اولین حرف “Les Copains” در زبان فرانسه به معنی “دوستان” است، این برند را خلق نمودند. و سپس در سال ۱۹۹۷ به عنوان شرکت تجارت و خدمات ال سی وایکیکی (LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş) مجدداً فعالیت خود را آغاز کرد. این برند مطرح لباس در دنیا سروصدای زیادی به پا کرده است.

از سال ۲۰۰۰، LC Waikiki با باز کردن فروشگاه‌‌ هایش ، خود را به عنوان یک نام تجاری خرده فروشی برجسته مطرح نمود و توانست از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای مدرن که روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود مشتریان‌اش را جذب نماید. در سال ۲۰۰۹، LC Waikiki اولین فروشگاه بین المللی خود را با هدف “یکی از سه خرده فروش اول لباس‌های اروپایی تا سال ۲۰۲۳″، در رومانی باز کرد و در سال ۲۰۱۴ تعداد فروشگاه‌های Waikiki در خارج از کشور به ۱۰۰ عدد رسید.

به منظور تبدیل شدن به یکی از موفق‌ترین برند‌های لباس اروپا در سال ۲۰۲۳، LC Waikiki قدم مهمی در راستای این هدف در مقیاس جهانی برداشته است. LC Waikiki راه اندازی ۱۰۰ فروشگاه خود در شهر Mostar در بوسنی هرزگوین را با یک کنفرانس مطبوعاتی که در روز چهارشنبه ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۴ برگزار شد، اعلام نمود. در حال حاضر این برند دارای بیش از ۹۲۲ فروشگاه در ۴۵ کشور می‌باشد و تلاش می‌کند با شعار همه لایق بهترین پوشاک هستند (Everyone Deserves to Dress Well) تجارت خود، کیفیت محصولات و دامنه مشتریان وفادارش را گسترش دهد.

این مجموعه در سال ۲۰۱۳ به عنوان تحسین برانگیزترین شرکت در عرصه پوشاک انتخاب شد. سایت فروشگاه اینترنتی ال سی وایکیکی برای کشورها و زبان‌های مختلف همچون انگلیسی، عربی، ترکی، روسی و آلمانی در دسترس می‌باشد.

معرفی برند کوتون

کوتون Koton در سال ۱۹۸۸ فعالیت خود را در کشور ترکیه آغاز نمود و تا انتهای سال ۲۰۱۵ میلادی موفق به افتتاح بیش از ۳۶۲ فروشگاه در ۲۵ کشور شد. مجموعه کوتون امیدوار است که با تکیه بر تکنولوژی روز صنعت نساجی و غنی‌ترین کالکشن‌های پوشاک،تا سال ۲۰۲۳ در تمامی پنج قاره دنیا فروشگاه‌های فعال راه‌اندازی نماید. برند کوتون، برند معتبر در زمینه مد پوشاک در ترکیه با فضای ۳۷۰۰۰۰ متر مربع می‌باشد که در مجموعه‌های مد زنان، مردان، کودکان و اکسسوری به عنوان بخشی از تلاش خود برای تبدیل شدن به یک نام تجاری جهانی فعالیت می‌نماید.این برند مطرح لباس دارای اهمیت بسیار زیادی برای ترک زبانان است.

در سپتامبر ۲۰۱۵، مجموعه گسترده‌ای از کالاهای مد و فشن در Koton.com عرضه گشت که باعث شد تا سال ۲۰۱۷، به طور متوسط در هر ماه، ۳ میلیون بازدید از این سایت صورت گیرد. ارائه طیف وسیعی از محصولات (بیش از ۲۰۰۰۰ مورد متفاوت) به صورت آنلاین، یکی از ویژگی‌های متمایز این برند نسبت به دیگر برندهای رقیب است. در سال ۲۰۱۹ برند کوتون در هر ماه به طور متوسط ۶۰ میلیون بازدید دارد که نسبت به سال ۲۰۱۷، ۲۰ برابر شده‌ است. منصفانه است که بگوییم Koton.com بزرگترین فروشگاه کوتون است!

به گفته‌ مالک این برند، تیم ۱۰۰۰۰ نفره کوتون به سختی کار می‌کند تا مشتریان‌اش را از ۵۰ کشور متفاوت با ۳۰۰۰۰ طرح منحصر به فرد که توسط تیم پویای طراحی‌شان ایجاد شده، غافلگیر نماید. طراحان برند کوتون هر ساله به اقصی نقاط جهان سفر می‌کنند  تا با شرکت در نمایشگاه‌ های طراحی مد و فشن منبع الهام طراحی‌های خاص خود را پیدا کنند. از این رو طراحی‌های منحصر به فرد این برند، مرزی نمی‌شناسد. همچنین می‌توان گفت که کوتون با بیش از ۸۰۰ فروشگاه بین المللی، یکی از سریعترین فروشگاه‌های خرده‌ فروشی در جهان است.

هدف اول برند کوتون همواره ارائه آخرین روند با طرح های منحصر به فرد با قیمت مقرون به صرفه، همراه با روش خلاق، نوآورانه و مشتری محور است.

معرفی برند Defacto

اگر به معرفی برند مطرح لباس بپردازیم و یادی از  دفاکتو نکنیم کم کاری کرده ایم .دفاکتو Defacto در تاریخ ۲۰۰۳ میلادی شروع به کار و اولین فروشگاه خود را در سال ۲۰۰۴ افتتاح کرد و پس از آن به سرعت تبدیل به یک برند پیشتاز در عرصه پوشاک و فشن ترکیه شد. DeFacto سرمایه‌گذاری‌های خود را با چشم انداز تبدیل شدن به یک نام تجاری و با هدف “مد مقرون به صرفه” جهانی به دست آورده است. همچنین با توجه به تکنولوژی در حال توسعه و تغییر نیازهای مصرف کننده، تجارت الکترونیک برای دفکتو به عنوان یکی از اولویت‌های راهبردی و یک سرمایه گذاری کلیدی محسوب می‌شود.

Ateş موسس برند دفکتو می‌گوید مصرف کننده DeFacto معمولاً به دنبال خرید محصولات مد با قیمت‌های مقرون به صرفه و مشتاق محصولات جدید است. وی توضیح می‌دهد که برای رسیدن به مأموریت اصلی خدمات ما که همان خوشحال و راضی کردن مشتری‌هایمان است ، ما همیشه به  آن‌ها گوش می‌دهیم  و سعی می‌کنیم تا نیازهای آن‌ها را درک کنیم و عرضه همه محصولات و خدمات خود را بر اساس همین دانش و رویکرد جامه عمل بپوشانیم.

Ateş علاقه شخصی به خرید دارد. “این معمولا به عنوان یک ویژگی زنانه شناخته می‌شود، اما در واقع، مردان نیز دوست دارند که خرید کنند!” وی در ادامه توضیح می‌دهد که این کار برایش یک فعالیت حرفه‌ای و همچنین لذت ‌بخش است و معتقداست که سبک پوشیدن لباس یکی از بازتاب‌های شخصیت فرد است. امروزه دفاکتو دومین شرکت فعال و بزرگ از بین بیش از ۳۰۵ شرکت عظیم تولیدات پوشاک ترکیه است و دارای ۳۲۴ فروشگاه داخل ترکیه و ۱۲۳ فروشگاه خارج از ترکیه می‌باشد و به سرعت در حال تبدیل شدن به یک برند جهانی است.

کالکشن‌های دفاکتو با توجه ویژه به اقلیم، فرهنگ و زندگی مردم هر کشور و منطقه تهیه شده ‌است. مجموعه بزرگ دفاکتو امیدوار است که تا پایان سال ۲۰۲۵ با تلاش و پشتکار مداوم و نوآوری در امر تولید و طراحی در ۵۰ کشور دیگر نیز فروشگاه و نمایندگی‌های جدید و فعال تاسیس کند و همچنین از طریق فروش آنلاین محصولات، تجارت خود را به بیش از ۱۰۰ کشور دیگر نیز گسترش دهد.

برند های مطرح لباس در اروپا

معرفی فروشگاه کولینز

کولینز Colins یک برند پوشاک ترکیه‌ای و یک نام تجاری پویا و تازه است که جامعه جوانان را هدف قرار داده است. بنابراین گروه تولید کننده آن به شدت بر این باور است که صرف پتانسیل در این راستا، یک دارایی و فرصت بسیار ارزشمند برای این برند است. Colin’s در سال ۱۹۸۳، توسط گروه Eroğlu در استانبول تأسیس شد. اولین فروشگاه کولینز در سال ۱۹۸۶ افتتاح گشت و پس از آن شرکت به طور چشم‌گیری رشد نمود. امروزه کولینز، بیش از ۶۰۰ فروشگاه در ۳۸ کشور جهان از جمله روسیه، اوکراین، بلاروس، رومانی و گرجستان دارد.

هدف و ماموریت کولینز این است که جوانان از زندگی خود بیشتر لذت ببرند و برای نیل به این هدف باید نیازهای آنان شناسایی شود و بر اساس آن محصولات فراهم شود. همچنین چشم انداز کولینز استفاده از تجارب برند است و می‌خواهد همزمان با رشد در بازارهای استراتژیک تا سال ۲۰۲۰، یکی از پرطرفدار ترین برندهای مد جوانان باشد.

Önder ÖN، مدیر بازاریابی و فروش کولینز اذعان می‌دارد که کولینز در حال تلاش برای تبدیل شدن به یک برند برجسته در بازارهای روسیه و اوکراین است و به مدت ۴ سال، مقام “بهترین برند لباس” در اوکراین را به دست آورده است. در سال۲۰۱۷، کولینز بهترین و مورد پسندترین نام تجاری را در رده “زنجیره فروشگاه جین” به دست آورد. گروه تولیدکنندگان Colin`s معتقد اند که تمام این دستاوردها ارزش عظیمی برای برند به دست می‌آورد. آن‌ها به کار خود ادامه خواهند داد تا به رشد این دستاوردها در مقیاس جهانی کمک کنند. گروه کولینز قاطعانه قصد دارد کارهای سخت‌تری برای برنامه‌های بلند مدت خود تا سال ۲۰۱۸ انجام دهد. کار آمدی این برند مطرح لباس برای همه مردم شناخته شده است.

همچنین قصد دارد در ۵ بازار جدید تا سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری کند. رقابت شدید این برند، باعث شده به یکی از ۳ برند جین شناخته شده در روسیه تبدیل شود.به همین دلیل است که تا سال ۲۰۲۰ یکی از برندهای مطرح و مشهور جین در بازار‌های ذکر شده خواهد بود. اچ اند ام H&M، شرکت سوئدی و چندملیتی خرده‌فروشی لباس است، که بدلیل ارائه محصولات فست-فشن در بازار پوشاک مردان، زنان، نوجوانان و کودکان شناخته شده می‌باشد.

معرفی برند ماوی

ماوی Mavi نام تجاری شرکت ترکیه‌ای محصولات جین است که در سال ۱۹۹۱ در استانبول تاسیس شد. کارخانه بزرگ برند Mavi در Çerkezköy استان Tekirdağ قرار دارد. شرکت ماوی پوشاک جین زنانه و مردانه تولید می‌کند و گروه سنی جوانتر را هدف قرار داده است. کلمه Mavi در ترکی به معنای آبی است. در طول چند سال، ماوی به یک برند بین المللی پوشاک با کیفیت برتر، نوآوری‌ در انتخاب پارچه مناسب تبدیل شده است. اهمیت نوآوری محصول، Mavi را بر آن می‌دارد تا به طور منظم با رهبران صنعت مد و فشن مانند Indigo Move با  طراحی Adriano Goldschmied که در سال ۲۰۱۶ انجام گرفت، همکاری کند.

محصولات ماوی در حال حاضر به طور مستقیم یا غیر مستقیم در ۳۴ کشور جهان فروخته می‌شود و از طریق ۳۹۲ فروشگاه مارک‌ دار و همچنین فروشگاه‌های لوکس و شرکای آنلاین مانند Bloomingdale ،Nordstrom ،Simons ،The Bay، David Jones ، P&C، آمازون Amazon، Zappos.com و Zalando.com توزیع می‌شود. ماوی Mavi فروشگاه‌های  بزرگی در بزرگترین شهرهای جهان نظیر نیویورک ، ونکوور ، مونترال ، استانبول، برلین، فرانکفورت، دوسلدورف، هامبورگ و مسکو احداث نموده است و تنها در سال ۲۰۱۶ بیش از ۷.۵ میلیون تکه از جین را به فروش رساند.

ماوی با قرار دادن خط تولید خود در فروشگاه‌های رده بالا و با قیمت پایین‌تر نسبت به سایر محصولات، وارد بازار ایالات متحده شد. این استراتژی به ماوی اجازه داد تا خود را به عنوان یک برند شیک با قیمت ارزان و مناسب معرفی نماید. در نهایت، شعار “Mavi fit” را به بازار عرضه و در ساختن طیف گسترده ای از اندازه‌های موجود برای مشتریان خود سرمایه‌گذاری کرد.این برند مطرح لباس نیز در ترکیه دارای طرفداران بسیار زیادی است.

علاوه بر این، ماوی محصولات خود را به گونه‌ای ارتقا داد که مخاطبان جوان را بیشتر جذب نماید. ماوی یک فروشگاه در نزدیکی دانشگاه  نیویورک افتتاح  و برنامه‌ ای را ایجاد نمود که  مشتریان را قادر می‌ساخت تا  با سفارشی کردن لباس‌های مختلف به صورت دیجیتالی محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. ماوی از طریق قرار دادن محصولات متنوع در مارکت و حمایت‌های زیاد، در فرهنگ جوانان محبوبیت پیدا کرد.

معرفی برند برشکا

برشکا یک شرکت خرده فروشی پوشاک و جزیی از گروه بزرگ Inditex اسپانیا (صاحب برندهای زارا، ماسیمو دوتی، پول اند بر، اویشو و استرادیواریوس) است. برشکا در سال ۱۹۸۸ فعالیت خود با به عنوان یک مفهوم فروشگاه جدید و مد و با تلاش برای به دست گرفتن بازار هدف جوانان آغاز نمود. در حال حاضر این برند دارای بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه در ۷۱ کشور جهان می‌باشد.

فروش برشکا در حدود ۱۰ درصد از فروش کل گروه Inditex را شامل می‌شود. مجموعه برشکا امیدوار است که با تکیه بر تکنولوژی روز صنعت نساجی و غنی‌ترین کالکشن‌های پوشاک، تا سال ۲۰۲۳ در تمامی پنج قاره دنیا فروشگاه‌های فعال راه‌اندازی کند. همچنین برشکا در سال ۲۰۱۳ برای دومین سال پیاپی به عنوان “ مورد‌ علاقه‌ترین و ارجح‌ترین برند پوشاک بانوان” انتخاب شد.

Bershka خود را به عنوان نقطه مرجعی برای مد می‌داند که هدف آن به طور فزاینده خواستگاه مردم است و تنها در ۲سال توانست تصویر نام تجاری خود را با افتتاح ۱۰۰ شعبه، در اذهان عمومی تثبیت نماید. امروزه، پس از ۱۸ سال، این برند بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه در بیش از ۷۰ مارکت دارد. برشکا منطقه‌ی فروش بیش از ۴۵۵۰۰۰متر مربع دارد. کسب و کار این شرکت شامل طراحی، ساخت، توزیع و فروش مد در فروشگاه‌ها می‌باشد. فروشگاه‌های برشکا در سراسر جهان با توجه به مکان‌های استراتژیک و معماری دقیق افتتاح می‌شوند.

برشکا بهترین مناطق تجاری در هر شهر را انتخاب می‌کند و خود را در بخش‌های برجسته‌ای از مناطق خرید اصلی قرار می‌دهد. برشکا برای سهولت در امر خرید، اپلیکیشنی تحت نسخه‌های اندروید و iOS برای مشتریان خود ایجاد نموده است.

معروف ترن برند های مطرح لباس در اروپا

معرفی برند زارا

زارا Zara یک برند اسپانیایی پوشاک و زیورآلات است که کار خود را از شهر ارتشیو در گالیسیا در سال ۱۹۷۵ آغاز نمود. زارا نیز همچون برندهای برشکا، ماسیمو دوتی، اویشو، پول اند بر و استرادیواریوس مربوط به گروه بزرگ Inditex می‌باشد . همچنین زارا به عنوان بزرگترین و پرفروش‌ترین برند گروه Inditex شناخته می‌شود. برند زارا ادعای مشهوری دارد، مبنی براینکه «برای تولید و توسعه و روانه بازار کردن یک محصول جدید، تنها به دوهفته زمان نیاز است.»

در مقایسه با میانگین صنعت مد فصلی، زارا با ارائه حدود ۱۰٬۰۰۰ طرح جدید در هر سال، نسبت به گسترش جهانی صنعت مد و پوشاک به سوی مدهای مقطعی و صدور آن به کشورهای ارزان قیمت می‌رود، در نتیجه این سیاست فروش، در کشورهای ارزان قیمت هزینه‌ای برای تبلیغ محصولات صورت نمی‌گیرد. شاید این رویکرد زارا که هیچ تبلیغاتی ندارد، به نظر یک استراتژی غیرمعمول بیاید، در عوض این شرکت ترجیح داده برای راه‌اندازی فروشگاه‌های جدید، یک درصد از سود سهام را سرمایه‌گذاری کند و این سیاست باعث رشد ایده زارا به عنوان یک شرکت مقلد مد با محصولات ارزان قیمت شده‌ است.

سیاست عدم تبلیغ محصولات در تقابل با رقبای اصلی زارا، همچون یونیکلو و بنتون نیز هست .دانیل پیت، مدیر مد برند لویی ویتون در توصیف زارا می‌گوید : زارا بالقوه یکی از نوآورانه‌ترین و ویرانگرترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌ فروشی در جهان است. همچنین شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان شرکت زارا را به عنوان داستان موفقیت اسپانیایی توصیف می‌کند.اهمیت برند مطرح لباس زارا برای شما نیز مشخص شده است.

زارا در حال حاضر در ۸۸ کشور دنیا نزدیک به ۶٬۵۰۰ فروشگاه دارد. فروشگاه‌های زارا در تمام دنیا متعلق به شرکت اصلی هستند به جز نقاطی که قوانین محلی مانع کسب و کار خصوصی شرکت‌های خارجی است، در این موارد زارا امتیاز نمایندگی‌های خود را فرانشیز کرده‌است. برند زارا، نمایندگی رسمی در ایران ندارد.

معرفی برند منگو

منگو Mango یک ابر شرکت طراحی و تولید پوشاک است که در سال ۱۹۸۴ در بارسلونای اسپانیا توسط برادران آندیک بنیان‌گذاری شده ‌است. شعار و هدف اصلی منگو این است که با یک شعبه به ازای هر شهر در عرصه جهانی حضور داشته باشد و تاکنون توانسته بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه در ۱۰۳ کشور دنیا افتتاح و به پنج قاره راه پیدا نماید. اولین وب‌سایت رسمی منگو در سال ۱۹۹۵ ساخته شد و پنج سال پس از آن اولین فروشگاه اینترنتی خود را تاسیس نمود.

به گفته اسکات اندیک، آن‌ها یک محصول مد روز را با قیمت مناسب و در محیطی که برای مصرف کننده جذاب است،ایجاد می‌کنند که واقعا کار ساده‌ای نیست. منگو در ابتدا به طور سنتی دارای طیف محدودی از لباس‌های زنانه و اکسسوری بود، اما در چند سال گذشته به لباس‌های مردانه، نوجوانان، کودکان نیز اختصاص یافته‌است. منگو با این کار، یک مارکت کاملاً متفاوت ایجاد کرده و توانسته است مشتری‌های خود را گسترش دهد. گردش مالی منگو در سال ۲۰۱۴، ۱/۹ میلیارد یورو (۲/۶ میلیارد دلار) بود و در حال حاضر در ۱۰۷ کشور جهان فعالیت دارد.

منگو قصد دارد شعبه‌های بیشتری را باز کند و تا سال ۲۰۱۷ آن را به ۵ میلیارد یورو افزایش دهد. برای پاسخ به این مسئله مهم که منگو چگونه این کار را انجام می دهد باید اذعان داشت که منگو نیز از استراتژی های موفقیت آمیز زارا استفاده می‌کند و همانند زارا آخرین طراحی های فشن و لباس های  مرسوم را تولید می‌نماید و قیمت‌ها را کاهش می‌دهد. کلید موفقیت منحصر به فرد مانگو را می‌تواند تمایل به انعطاف پذیری و کار با آن دانست. همین امر باعث شد تا مانگو در سال ۲۰۱۵ به سمت بالا حرکت کند و تا سال ۲۰۱۷ به اهداف جاه طلبانه ۵ میلیارد دلاری خود دست یابد.

علی رغم اینکه منگو یک کمپانی طراحی و تولید پوشاک اسپانیایی است و بیشترین فروشگاه‌های آن در داخل اسپانیا و همچنین یک بخش بزرگ در مادرید واقع شده‌اند، شهر استانبول ترکیه نیز تنها شهریست که بیشترین مراکز خرید منگو را در دنیا داراست.

اصلی ترین برند های مطرح لباس در اوراسیا

معرفی برند U.S. Polo Assn

برند یو اس پولو USPolo نام اصلی فدراسیون چوگان ایالات متحده آمریکا (USPA) می‌باشد که در سال ۱۸۹۰ تاسیس شد. این انجمن برای ترویج و تشویق مردم به ورزش چوگان، شروع به تولید پوشاک با برند خود کرد که بعد از مدتی با استقبال بسیار خوبی از سوی خریداران رو به رو شد. یو اس پولو USPolo به معنای واقعی اصالت و اعتبار ورزش چوگان است که در دنیا مختص استایل کلاسیک آمریکایی است. این برند خاطره‌ای آشنا برای علاقمندان به سبک‌های شیک اما راحت است و در بین بیش از ۱۰ برندی که همگی به POLO معروف هستند US Polo قدیمی‌ترین و پر فروش‌ترین آن‌ها در جهان می‌باشد.

یو اس پولو، دارای یک تیم مدیریت قوی با تجربه گسترده در خرده فروشی، صدور مجوز و طراحی است. علاوه بر این ، مدیرعامل این برند و اکثریت هیئت مدیره، اعضای فعال USPA هستند و به طور مرتب بازی می‌کنند. برند USpolo به طورعمده محصولات لباس ورزشی برای مردان، زنان و کودکان، اکسسوری، ساعت، کیف و کفش و غیره تولید می‌نماید و به عنوان مدافع نشانه‌های انجمن، ماموریت‌اش ایجاد منبع درآمد بلند مدت برای کمک به تأمین برنامه‌های متعدد برای آموزش و پرورش و ترویج ورزش پولو در ایالات متحده است. استراتژی این برند نشان دهنده میل شرکت به بازگو کردن داستان خود است که همان اهمیت دادن به میراث US Polo Assn است.

خطوط تولید جهانی برند یو اس پولو در کشور‌های واقع در آمریکای شمالی و جنوبی، آسیا، خاورمیانه، اروپا ، اسکاندیناوی و روسیه مجوز دارند. هند و خاورمیانه دو بازار بزرگ و محبوب هستند که به ترتیب ۱۸۲ و ۲۴۱ فروشگاه را شامل می شوند. جکی هریگان، معاون بازاریابی یو اس پولو، اظهار داشته است که “این یک زمان بسیار هیجان انگیز برای ما است. مشتریان ما به روح محصولات ما ارزش می‌دهند، میراث غنی و منحصر به فرد که نشان تجاری است و پشتیبانی قابل توجهی که به بازیکنان و ورزش ارائه می‌دهد.”

در حال حاضر، محصولات برند یو اس پولو US Polo در بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه در ۱۳۵ کشور دنیا به فروش می‌رسد.

 

 

معرفی فروشگاه اچ اند ام

اچ اند ام H&M، خرده فروش پوشاک سوئدی، در سال ۱۹۴۷ توسط Erling Persson تاسیس و به  یکی از برندهای ارزشمند در صنعت مد تبدیل شد. این برند تا سال ۱۹۶۸ با نام “Hennes”، در زبان سوئدی به معنای او (مونث)، شناخته می‌شد و تنها پوشاک بانوان را ارائه می‌داد. اما پس از آن Perrson ،  نام Hennes را با Mauritz Widforss ادغام می‌نماید تا منعکس کننده نام تجاری پوشاک آقایان نیز باشد.  از آن پس به طور مخفف این برند به نام اچ اند ام H&M شهرت یافت. شرکت اچ اند ام، تمام گروه‌های سنی را پوشش و پوشاک و اکسسوری با کیفیت بالا را برای زنان، مردان، نوجوانان و کودکان ارائه می‌دهد.

همچنین H&M در خارج از خط تولید اصلی خود، مواردی مانند مبلمان خانگی و لوازم آرایشی زیبایی را به نمایش می‌گذارد تا بتواند محصول خود را برای مصرف‌کنندگان متنوع سازد.  تمرکز اچ اند ام بر ارائه مد روز و شیک است که آن را قادر می‌سازد تا یک پیروزی بزرگ بین‌المللی به دست آورد و در صنعت مد به عنوان یک بازیکن کلیدی فعالیت کند. یک جنبه کلیدی از استراتژی H&M این است که با حداکثر کردن مزایای درک شده از محصول و به حداقل رساندن قیمت‌ها، ارزش را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

شرکت اچ اند ام در ۶۲ کشور دارای شعبه، فروشگاه و مرکز خرید بوده و شمار کارکنان آن، تا سال ۲۰۱۵ حدود ۱۳۲٬۰۰۰ نفر و تعداد فروشگاه‌های این شرکت، حدود ۴۵۰۰ شعبه می‌باشد.

شرکت اچ اند ام پس از شرکت اسپانیایی ایندیتکس ( مالک فروشگاه‌های زارا ، برشکا ، ماسیمو دوتی ، اویشو ، پول اند بر و استرادیواریوس) در رتبه دوم ازبزرگترین عرضه‌ کنندگان لباس در جهان شناخته می‌شود. تیم طراحی اچ اند ام، در ساختمان مرکزی آن، در شهر استکهلم سوئد مستقر می‌باشد.  محصولات این شرکت، پس از طراحی و تعیین مشخصات کالای مورد نظر، وارد مرحله برون‌سپاری شده و به ۸۰۰ کارخانه تولیدی اچ اند ام در اروپا و آسیا ارسال می‌گردد.

معرفی فروشگاه گپ

گپ Gap، شرکت تولید کننده لباس، کیف و کفش آمریکایی است که در سال ۱۹۶۹ در سان‌فرانسیسکو، واقع در ایالت کالیفرنیا، توسط دونالد فیشر و دوریس فیشر تاسیس شد. دونالد یک توسعه دهنده املاک بود که به ایده فروش پوشاک در فروشگاه‌های زنجیره‌ای علاقه داشت. او عمدتاً به دنبال جذب نسل جوان بود که به دنبال خرید لباس ارزان، راحت و با دوام مانند شلوار جین بودند. اولین فروشگاه او در نزدیکی دانشگاه سان فرانسیسکو قرار گرفت.

او فروشگاه‌ خود را در نزدیکی محل رفت و آمد جوانان قرار داد به این امید که آن‌ها به طور غیر مستقیم جذب شلوار و محصولات در فروشگاه‌اش شوند. اما به زودی در آستانه ورشکستگی قرار گرفت و هیچ گزینه دیگری نداشت و مجبور شد سهامش را با قیمت پایین بفروشد. او متوجه می شود که وقتی قیمت‌ها را کاهش می‌دهد محصولات در چند روز به فروش می‌رسد. دونالد اعلام کرد که تقاضای کافی وجود دارد اما قیمت‌گذاری نیز مهم بود.

بنابراین او بار دیگر تلاش کرد تا با در دسترس قرار دادن محصولات و پایین نگه داشتن قیمت‌ها جمعیت جوان را جذب کند. پس از موفقیت در فروش محصولات گپ، تصمیم می‌گیرد تا فروشگاه‌های بیشتری را باز کند و برای حس بهتر مشتریان، موسیقی را در فوشگاه های Gap پخش نماید.
ظرف دو سال از افتتاح  اولین فروشگاه خود ، شرکت  Gap  درآمد ۲٫۵ میلیون دلار در سال را به دست آورد. با شناخت نام تجاری که فروشگاه Gap به دست آورد، فروشگاه های بیشتری در سراسر ایالات متحده افتتاح گشتند.

تا سال ۱۹۷۶، فروشگاه Gap بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشت که نزدیک به چهل برابر چیزی است که پنج سال پیش از آن به دست آورده بود. سپس تعداد فروشگاه‌ها در ۲۱ ایالت افزایش یافت. این شرکت در حال حاضر دارای پنج برند: گپ، بنانا ریپابلیک، الد نوی، پایپر لایم و آتلتا است. در سال ۲۰۰۸، شرکت گپ حدود ۱۳۵٬۰۰۰ کارمند در ۳٬۷۲۷ فروشگاه در کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، فرانسه، ایرلند، ژاپن، اندونزی، کره جنوبی، مالزی، پرو، سنگاپور و انگلستان داشت. شرکت گپ بزرگترین خرده فروشی پوشاک در آمریکا و پس از شرکت اسپانیایی ایندیتکس و H&M در جایگاه سوم جهانی قرار دارد. با اینکه سهام این شرکت به صورت عام عرضه می‌شود ولیکن کنترل اصلی شرکت هنوز نیز در اختیار خانواده فیشر است.

بزرگترین برند های مطرج لباس در اروپا و آسیا

معرفی برند آدیداس

آدولف (آدی) دسلر در سال ۱۹۲۴ با برادرش رودولف داسلر “کارخانه کفش برادران داسلر” را در آلمان  تاسیس نمودند.  آدولف گفته‌ است که یک هنرمند خوب و متفکر است که طراحی و ساخت کفش را برعهده گرفته ‌است در حالی که رودولف فروشنده پرشوری بود و کفش‌ها را به فروش می‌رساند. بازی‌های المپیک تابستانی سال ۱۹۳۶ نقشی حیاتی برای شرکت برادران داسلر داشت زیرا آن‌ها قهرمان دو سرعت آمریکایی یعنی جسی اوونز Jesse Owens که یکی از ورزشکاران المپیک بود را متقاعد کردند تا از کفش‌های آن‌ها استفاده کند. چهار مدال طلای اوونز در آن سال آگاهی عمیقی از کفش های داسلر ایجاد کرد و این فرصت طلایی این شرکت برای تبلیغ محصولاتش بود.

در طی جنگ جهانی دوم بین دو برادر اختلافاتی پیش ‌‌آمد که باعث شد روند کاری کفش داسلر دچار تزلزل  شود. پس از آن آدیداس Adidas در ۱۸ آگوست ۱۹۴۹ توسط آدولف داسلر در سن ۴۹ سالگی تاسیس گشت. آدیداس اسمی ترکیبی از بنیانگذار آن “آدی” برای آدولف و “داس” برای داسلر است. آرم آدیداس شامل سه الگوی خطی بود که همیشه باقی خواهد ماند. گفته شده‌است که این ۳ خط برای نشان دادن کیفیت، رهبری و حفظ انعطاف پذیری است.

در سال ۲۰۱۵، طرح کسب و کار پنج ساله بعدی برای شرکت آدیداس ارائه شد.  “خلق چیزهای جدید” استراتژی و نگرشی است که Adidas را به آینده هدایت می‌کند. این شرکت هر روز برای الهام بخشیدن و فعال کردن مردم برای استفاده از قدرت ورزشدر زندگی خود کار می کند زیرا ورزش را یک نگرش و شیوه زندگی می‌داند. آدیداس در حدود ۵۷۰۰۰ کارمند در ۳۰ فروشگاه در ایالات متحده و ۴۶۰ فروشگاه در سراسر جهان دارد.

این شرکت در نظر دارد تا سال ۲۰۱۷، ۵۵ فروشگاه در ایالات متحده داشته باشد. آدیداس سالانه ۹۰۰ میلیون محصول ورزشی در سراسر جهان تولید می‌نماید و در سال ۲۰۱۷ در حدود  ۲۱.۲۱۸ میلیارد یورو به فروش رسانده است.  Adidas انتظار دارد که رشد سود سالانه ۱۵ درصدی تا سال ۲۰۲۰ داشته باشد و به رقم ۲۴ میلیارد دلار دست پیدا کند. در حال حاضر Reebok ریباک و Adidas آدیداس در یک گروه جای دارند و مدیر عامل فعلی گروه آدیداس کسپر رورستد kasper Rorsted است.

 

 

اینم سوپرایز شرکت ما سایت vip محصولات ترکیه که بالای 50 میلیون محصول دارد.

حالا یا نمایندگی این سایت را میگیرید که عملی هوشمندانه هست یا اینکه برای مجموعه خودتون خرید می کنید و روزانه از افر های مداوم و پر سودی که دارد استفاده می کنید .

 

برو به فروشگاه و محصولات رو ببین !

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتس اپ؟ همین الان پیام بده