کسب و کار پردرآمد-نمایندگی پوشاک

کسب و کار پردرآمد-نمایندگی پوشاک

در این مقاله قصد داریم با هم به بررسی موضوع “کسب و کار پردرآمد-نمایندگی پوشاک” بپردازیم. اگر تا کنون مشاغل مختلفی را آغاز نموده اید و به دلایل مختلفی مانند تخصص نداشتن در کار، کمبود سرمایه، نداشتن پشتوانه و… مجبور به ترک آن شده اید. ما قصد داریم به شما کمک کنیم تا یک کار موفق را شروع کرده و به صورت کاملا رایگان نیز آموزش ببینید.

پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

واردکننده پوشاک

ما ۱۲ سال است که در زمینه واردات پوشاک فعالیت داریم. اما هدف اصلی ما رضایت مشتریانمان هست و هر لباسی را وارد نمیکنیم.در ابتدا لباس های چینی وارد کشور میکردیم اما به علت بی کیفیت بودن این لباس ها مشتریان بسیار ناراضی بودند و از آنجایی که هدف ما کارآمد بودن کالاهاست، طی جلسات متعدد با مدیران شرکت تصمیم گرفتیم لباس های ترک وارد کشور کنیم. این لباس ها در طرح و جنس های بسیار خوبی عرضه میشدند و تمام مشتریان نیز از آنها راضی بودند اما ورود قانونی این لباس ها ممنوع شد و دیگر نتوانستیم آنها را وارد کشور کنیم.

رئیس شرکت(آقای نادری) طی سفرهایی که به کشورهای مختلف داشتند متوجه کیفیت خوب لباس های برندهای اروپایی شدند و بعد از تحقیقات فراوان تصمیم گرفتند لباس های اصل اروپایی را وارد کشور کنند.

دوزاده سال سابقه موفقی که ما در زمینه واردات پوشاک داریم به علت کالاهای باکیفیتی است که به دست مشتریانمان میرسانیم. لباس های اروپایی که ما وارد میکنیم از کیفیت عالی برخوردار هستند و به خوبی مورد توجه مشتریانمان قرار گرفته اند.

حتما به پیج اینستاگرام سر بزنید و از اموزش ها استفاده کنید.

روی تصویر کلیک کنید

کسب و کار پردرآمد-نمایندگی پوشاک

 

از اموزش های ما در سایت نیز میتوانید استفاده کنید.

کسب و کار پردرآمد-نمایندگی پوشاک

 

کسب و کار پردرآمد-نمایندگی پوشاک

کسب و کار پردرآمد-نمایندگی پوشاک

 

اکنون شرکت ما تصمیم گرفته است که در سراسر ایران نمایندگی داشته باشد و به افرادی که نیاز به یک کار مناسب با درآمد خوب دارند کمک کند تا به هدف خود برسند.

شما برای این کار نیاز نیست سرمایه زیادی داشته باشید یا حتی در شغل فروشندگی حرفه ای باشید. در این شرکت یک تیم حرفه ای بازاریابی وجود دارد که قوانین بازاریابی را صفر تا صد به شما آموزش خواهند داد.

برای تبدیل شدن به یک فروشنده حرفه ای فقط اندازه یک پیامک فاصله دارید. شما با پیامک زدن به کارشناسان ما میتوانید سوالات خود را پرسیده و در صورت تمایل وارد تیم شوید.

[highlight color=”red”] همین الان جهت مشاوره رایگان کلمه مشاوره را به شماره ۵۰۰۰۲۶۲۳۶۳ پیامک دهید.[/highlight]

همه نکاتی که نیاز است به شما به طور کامل آموزش داده میشود و در انتها نیاز است نکاتی را رعایت کنید.

نکاتی از جمله:

۱ – ساخت پیج اینستا و تکمیل صحیح پروفایل

۲ – اخلاق و منش و روابط عمومی خوب و اهمیت به فالور ها و پاسخگویی سریع با روی باز و خوش اخلاقی

۳ – نحوه صحیح گذاشتن کپشن پست ، IGTV و هشتک گذاری و نظر سنجی در استوری و برگزاری هفتگی لایو جهت پاسخ به سوالات فالور ها

۴ – تبلیغات بصورت رایگان ولی بصورت مداوم و با پشتکار زیاد

۵ – اخلاق و منش و روابط عمومی خوب و اهمیت به فالور ها و پاسخگویی سریع با روی باز و خوش اخلاقی

مزایای شغل فروش لباس:

کسب و کار پردرآمد-نمایندگی پوشاک

فروش لباس یکی از شغل هایست که در تمام فصول مشتریان خود را دارد. پس شما میتوانید مطمئن شوید که همیشه میتوانید از این طریق کسب درآمد کنید. همچنین اگر با شرکت ifn همکاری کنید خواهید دید که لباس هایی که عرضه میشوند همه دارای شناسنامه هستند و به قدری کیفیت کارها بالاست که همیشه رضایت مشتریان شما را به همراه دارد.

لباس هایی که در شرکت ifn به فروش میرسند لباس های استوک اروپایی هستند.

کسب و کار پردرآمد-نمایندگی پوشاک

شاید با شندین لباس استوک آنها را با پوشاک تانکورا اشتباه بگیرید. اما لباس های استوک کاملا نو همراه با برند هستند و به دلایل مختلف از جمله اتمام فصل فروش در کشور تولید کننده به فروش نرسیده اند و به کشورهای دیگر ارسال میشوند یا در کشور تولید کننده به فروش میرسند.

مزیت این لباس ها این است که با قیمتی تقریبا برابر با لباس های ایرانی و چینی به فروش میرسند اما از انجایی که برندهای مطرح اروپایی هستند کیفیتی چندین برابر بهتر دارند و مشتریان زیادی در ایران دارند.

ما این لباس ها را بدون واسطه و در زمان حراجی ها از تولیدی های لباس خریداری میکنیم و مستقیم وارد ایران میکنم. در ایران نیز ما این لباس ها را بدون واسطه به دست مشتریان میرسانیم به همین علت از لحاظ قیمت به صرفه است.

اکنون افراد زیادی به فروش لباس های شرکت ifn مشغول هستند. انواع لباس های مردانه، زنانه و بچگانه در مدل ها و طرح های مختلف عرضه میشود و تمامی عکس های لباس ها در اختیار شما قرار میگیرد.

آموزش رایگان فروشندگی و بازاریابی:

شرکت ifn علاوه بر فروش لباس خدمات پس از فروش نیز دارد. از زمانی که شما شروع به فعالیت میکنید کارشناسان فروش حرفه ای شرکت همراه شما هستند، عملکرد شما را بررسی کرده و طبق بازخوردهای مختلف راهکارهای متفاوتی به شما ارائه میدهند.

تا زمانی که شما به یک فروشنده حرفه ای تبدیل نشده اید و به درامد دلخواه نرسیده اید مشاوره ها ادامه دارد.

ما فروش انلاین را ایجاد کرده ایم و امکان فروش به سراسر ایران را داریم. همچنین ارسال کالا برای شما رایگان خواهد بود. اگر شما بخواهید نمایندگی این شرکت را در شهر خود بپذیرید مشاوره های تخصصی تری از مدیر شرکت دریافت خواهید کرد.

با اعطای نمایندگی و حرفه ای شدن در این زمینه  قطعا درآمد خوبی کسب خواهید کرد. همانطور که شرکت ifn طی این ۱۲ سال و با پشت سر گذاشتن سختی های زیادی توانست تبدیل به یک برند شود و اکنون یکی از شرکت های موفق بازرگانی در زمینه پوشاک باشد.

اکنون که مشکلات زیادی در سراسر دنیا حاکم است و بیماری کرونا باعث شده بسیاری از کسب و کارهای حضوری دچار آسیب شوند وقت آن رسیده همه به سمت اینترنتی شدن حرکت کنند. پس اگر شما هم میخواهید در هر شرایطی بتوانید درآمد کسب کنید و شرایط مختلف به کار شما آسیب نرساند کار فروش اینترنتی را آغاز نمایید و اگر قصد انجام یک کار موفق و پرسود را دارید به دریافت نمایندگی این شرکت فکر کنید.

کسب و کار پردرآمد-نمایندگی پوشاک

شرکت ifn

این شرکت بعد از مشکلات به وجود آمده در زمینه کسب و کارها در زمان ویروس کرونا تصمیم گرفت کارشناسان بیشتری را جهت امر آموزش در شرکت استخدام کند تا بتوانند به افراد بیشتری در زمینه فروش کمک کنند. هدف تیم ifn این است که همه بتوانند به یک درآمد برسند که حداقل از پس نیازهای اولیه خود برآمده و زندگی خود را بگذرانند.

بعد از خرید لباس از فروشگاه ifn عضو باشگاه مشتریان شرکت میشوید و از جدیدترین ترفندهای فروش که پس از سالها تجربه بدست امده استفاده میکنید. علاوه بر این پکیج اموزشی فروش در اینستاگرام دریافت میکنید که با استفاده از این پکیج میتوانید فروشگاه انلاین خود را در اینستاگرام به صورت حرفه ای راه اندازی کنید و به درآمد بالایی برسید.

مقاله “کسب و کار پردرآمد-نمایندگی پوشاک” به پایان رسید. پشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتس اپ؟ همین الان پیام بده