نکات طراحی دکور و ویترین فروشگاه پوشاک

نکات طراحی دکور و ویترین فروشگاه پوشاک

نکات طراحی دکور و ویترین فروشگاه پوشاک

طراحی دکور مناسب برای فروشگاه های پوشاک یکی از مساعلی است که همواره در فروش پوشاک تاثیر به سزایی داشته است و امروزه این مسعله بیش از پیش مورد توجه مشتریان قرار گرفته است, به طوری که  فروشگا هایی با دکور زیبا و مناسب, مشتریان بیشتری دارند و حتی تعداد مشتریان ثابت آنها نسبت به دیگر فروشگاه های لباس بیشتر است. در همین راستا به دلیل اهمیت طراحی دکور فروشگاه لباس در این مقاله قصد داریم به  موضوع ؛نکات طراحی دکور و ویترین فروشگاه پوشاک؛ به پردازیم. اگر شما هم فروشنده پوشاک هستید و به این موضوع علاقه مند هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

فروشگاه لباس

اگر شما فروشنده پوشاک باشید و یا قصد ورود به این بازار بزرگ را داشته باشید به خوبی می دانید که پوشاک یکی از کالاهایی است که همواره مشتریان خود را دارد و بازار خوبی دارد. اما همین مسعله سبب شده است که مشتریان زیادی در این زمینه مشغول فعالیت باشند و این بازار بزرگ را به یک بازار \ر رقابت تبدیل کنند.

شاید ین سوال ذهن شما را درگیر کرده باشد که با این حساب آیا ورود به این بازار سود خوبی ندارد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که فعالیت در این بازار بزرگ سود خوبی دارد در صورتی که به خوبی بتوانید از رقبا پیشی بگیرید. از همان ابتدای ورود به این بازار باید هوشمندانه عمل کنید و پایه و اساس شغل خود را محکم بگذارید.

نکات مهمی است که سبب میشود نسبت به دیگر رقبا پیشی بگیرید, نکاتی از جمله:

  • مشتری مداری
  • فروش لباس های باکیفیت
  • تنوع بالای لباس ها
  • قیمت مناسب لباس ها
  • و…

اما علاوه بر این موارد یکی از کارهایی که تاثیر زیادی روی فروش شما دارد طراحی دکور فروشگاه شماست که در ادامه بررسی میشود.

نکات طراحی دکور و ویترین فروشگاه پوشاک

دکور فروشگاه یکی از اولین گزینه هایی است که مشتریان را ترغیب به آمدن در فروشگاه شما می کند. به همین علت طراحی دکور مناسب با فروشگاه شما یکی از مهمترین نکات است. در بازار پر رقابت پوشاک داشتن یک دکور و ویترین زیبا باعث متفاوت بودن شما نسبت به دیگر رقا می شود سبب افزایش مشتریان شما می شود.

برای طراحی دکور فروشگاه پوشاک ابتدا باید توجه داشته باشد که چه نوع لباسی را به فروش می رسانید.(لباس بچه گانه یا لباس مردانه و یا لباس زنانه)

مشخص است که طراحی دکور و یترین فروشگاه های مختلف پوشاک با هم متفاوت است و وابسته به موقعیت و مکان و نوع پوشاکی است که به فروش میرسانید.

طراحی دکور و ویترین فروشگاه لباس بچه گانه 

مهمترین نکته برای طراحی دکور مناسب فروشگاه پوشاک این است که باید طراحی دکور و ویترین فروشگاه شما متناسب با سلیقه بچه ها باشد نه والیدن آنها. مطمعنا در اکثر موراد خود بچه ها هستند که نظر خود را بیان رفتن به یک فروشگاه از بین فروشگاه های مختلف اعلام می کنند و بچه ها معمولا فروشگاه هایی که دکور آنهاجذاب باشد را انتخاب می کنند.

نکات مختلفی در طراحی فروشگاه لباس بچه گانه باید رعایت شود. نکاتی از جمله:

  • خلاقیت بالا برای طراحی دکور و ویترین
  • استفاده از رنگ های جذاب
  • استفاده از تم های عروسکی که متناسب با سلیقه بچه ها باشد
  • طراحی ویترین خاص و جذاب
  • و…

نکات طراحی دکور و ویترین فروشگاه پوشاک

طراحی دکور و ویترین فروشگاه لباس زنانه

همانطور که احتمالا می دانید خانم ها توجه زیادی به جزییات دارند و همین مسعله باعث میشود طراحی دکور و ویترین فروشگاه شما و حتی جزییات مختلف آن اهمییت بالایی برای آنها داشته باشد. اکثر خانمها وقتی وارد یک مجتمع خرید میشوند از بین فروشگاه های مختلف از بیرون بر اساس طراحی دکور و تنوع لباسها در ویترین تصمیم میگیرند که چه مغازه ای را انتخاب کنند. پس علاوه بر دکور داخلی فروشگاه به طراحی ویترین هم توجه ویژه ای داشت باشید و چیدمان آن را به گونه ای انجام دهید که تنوع پوشاک فروشگاه شما به خوبی مشخص باشد.

روانشانسی رنگ ها یکی از مساعل مفید برای استفاده از رنگ های مناسب در طراحی فروشگاه است.

نکات طراحی دکور و ویترین فروشگاه پوشاک

طراحی دکور و ویترین فروشگاه لباس مردانه

برخلاف دکور فروشگاه زنانه و بچه گانه که از رنگ های متنوع استفاده میشود, در طراحی دکور فروشگاه مردانه معمولا رنگ های تیره گزینه بهتری هستند. اینمسعله را احتمالا در بسیاری از بوتیک های لباس مردانه به خوبی مشاهده کرد اید.

ممکن است این مسعله پیش بیاید که رنگ های تیره فضای فروشگاه را تیره و تاریک می کنند. اما یک دکور تیره باید با ادغام کردن با رنگ های مختلف لباس های شما سبب ارایه یک دکور مناسب و مشتری پسند بشود.

نکات طراحی دکور و ویترین فروشگاه پوشاک

کیفیت لباس های فروشگاه پوشاک

در این مقاله در رابطه طراحی دکور فروشگاه پوشاک به عنوان یک مسعله مهم و تاثیر گذار روی فروش بحث کردیم و نکاتی را مطرح کردیم. اما داشتن دکور زیبا به تنهایی باعث افزایش فروش شما نمیشود و عوال مختلف دیگری هم تاثیر گذار هستند. یکی از مهمترین عوامل داشتن پوشاک با کیفیت است. پوشاک باکیفیت باعث تبلیغات فروشگاه شما میشود و همچنین تعداد مشتریان ثابت شما را افزایش می دهد. اما توجه داشته باشید که در کنار کیفیت لباس ها  قیمت مناسب آن ها هم یکی دیگر از نکات مهم است.

برای اینکه لباس های مورد نیاز فروشگاه خود را تهیه کنید بهتر است تولید کنندگان یا واردکنندگان معتبر را پیدا کنید تا با حذف واسطه ها لباس ها را با قیمت کمتری تهیه کنید و بتوانید با قیمت کمتری به فروش برسانید. اما توجه داشته باشید که در کنار قیمت مناسب حتما لباس ها کیفیت خوبی داشته باشند.

در ادامه یکی از واردکننده های معتبر پوشاک که لباسهای برند اروپایی را با قیمت مناسب به فروش میرساند معرفی میشود.

شرکت IFN

شرکت fn یکی از واردکننده های پوشاک استوک اروپایی در ایران است. این شرکت با بیش از دوازده سال سابقه به یکی از شرکت های معتبر در زمینه واردات پوشاک اروپایی تبدیل شده است.

علاوه بر اینها شرکت IFN فروش آنلاین دارد و امکان ارسال به سراسر ایران را فراهم کرده است پس بدون دغدغه از حمل و نقل میتوانید پوشاک مورد نیاز خود را سفارش دهید.

این شرکت پوشاک مختلف را در بسته بندی های پنج و ده کیلویی با گرید بندی های متفاوت ارایه می دهد.

ترفندهای فروش لباس در اینستاگرام

اما با خرید از شرکت IFN کار تمام نمیشود…

پس از خرید شما عضو باشگاه مشتریان شرکت میشوید و از اموزش ها و پشتیبانی های دکتر نادری مدیر و مربی اموزشی شرکت برخوردار خواهید بود.

همچنین یک بسته اموزش راه اندازی فروشگاه آنلاین در اینستاگرام  دریافت میکنید. با این بسته اموزشی میتوانید فروشگاه اینستاگرامی خود را به صورت حرفه ای راه اندازی کنید. این پکیج اموزشی توسط دکتر نادری تهیه شده و شامل تجربیات دوازده ساله ایشان و دیگر متخصصین فروش و متخصصین فضای مجازی شرکت ifn  است.

تمامی لباس های شرکت ما دارای شناسنامه بوده و با قیمت مناسب به فروش میرسند.

پوشاک شرکت ifn گزینه مناسبی برای فروشندگان حرفه ای است.

هرگونه سوالی نیز در زمینه لباس ها داشته باشید میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 همین الان جهت مشاوره رایگان کلمه مشاوره را به شماره ۵۰۰۰۲۶۲۳۶۳ پیامک دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتس اپ؟ همین الان پیام بده