نکاتی از دنیای مد و فشن

نکاتی از دنیای مد و فشن

نکاتی از دنیای مد و فشن

امروزه مدگرایی بخش زیادی از زندگی زنان و مردان را به خود اختصاص داده است. اگر شما هم جز افرادی هستید که به مد و فشن علاقه دارید و به دنبال نکات مفید هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نکاتی از دنیای مد و فشن

دنیای مد و فشن

مد و فشن در دنیای امروز افراد زیادی را درگیر کرده است. نه تنها خانمها به زیبایی ظاهرو آراستگی خود اهمیت می دهند بلکه آقایان نیز به این نتیجه رسیده اند که پیروی از مد روز میتواند نقش بسیار مهمی را در زندگی فردی، اجتماعی و حتی شغلی آنها ایفا کند.

نحوه پوشش افراد نشان دهنده شخصت آنهاست. در اکثر موارد وقتی فردی را برای اولین بار میبینم با نحوه لباس پوشیدن او خصوصیاتش را میفهمیم.

اولین ویژگی که در یک برخورد بیش از سایر مسایل توجه دیگران را به خود جلب میکند وضعیت ظاهری شماست.

نکاتی از دنیای مد و فشن

در جهان امروزی برای اینکه همیشه یک گام از سایرین جلوتر باشید باید به وضع ظاهری خود به خوبی اهمیت بدهید.

این امر ممکن است در نگاه اول برای شما (به ویژه آقایان) کمی هولناک جلوه کند، اما بهتر است ترس را کنار بگذارید.

۱- طبق توصیه کارشناسان عمل کنید

تعداد بسیار زیادی از آقایان طرز پوشش کاملا تحمیلی دارند مثلا لباسهایی را بر تن می کنند که در ابتدا مادرانشان برای آنها انتخاب می کردند سپس نامزدها و در آخر هم همسرانشان.

از سوی دیگر افراد به ظاهر مقتدری هم وجود دارند که ترجیح میدهند هیچ سبک خاصی در پوشش خود نداشته باشند تنها به این دلیل که نمیخواهند از یک شیوه تحمیلی در لباس پوشیدن پیروی کنند.

اگر تا کنون امکان استفاده از یک سبک دلخواه در طرز لباس پوشیدن خود را نداشته اید بهتر است از امروز نصایح کارشناسان را در زندگی خود به کار گیرید.

بهتر است به سراغ یکی از مجله هایی که مربوط به آقایان است بروید و اگر به اینترنت دسترسی دارید به بخش مد و مسائل زندگی سایت مردمان مراجعه کنید.

نکاتی از دنیای مد و فشن

با خواندن چندین مطلب به خوبی میتوانید نکات مفیدی را به دست اورید. نکاتی از جمله:

نپوشیدن جوراب های روشن با کفش های تیره

ست کردن لباس ها

ست کردن کمبرند و کفش

استفاده از اکسسوری متناسب با شخصیت شما

پرهیز از پوشیدن لباس های خیلی تنگ یا گشاد

و…

 

۲- انتخاب الگوها

اگر شما جز افرادی هستید که قصد دارید همیشه شیک و به روز لباس بپوشید پس باید بدانید چه نوع لباسی جدید است و کدامیک قدیمی.

چه نوع لباسی جاذبه شما را بیشتر کرده و باعث میشود در نظر خانمها تیپ مردانه تری داشته باشید.

اما الگوه ها و مد با سرعت زیادی رو به تغییر کردن است پس آقایان مخصوصا کسانی که اکثر وقت خود را صرف کسب و کار میکنند چگونه خود را با این موضوع وفق دهند؟

یکی از راه های مناسب این است که طرز پوشش هنرمندان مختلف از جمله خوانندگان و بازیگران معروف سینما و تلویزیون را در راس کار خود قرار دهید.

بر روی لباس پوشیدن آنها دقیق شوید و ببینید در همایش های رسمی از جمله جشنواره های فیلم و موسیقی چه لباسهایی بر تن میکنند.

یکی دیگر از راه ها چک کردن مجلات مربوط به مد است.

علاوه بر این ها ویترین مغازه ها نیز میتواند گزینه مناسبی باشد.

  ۳- یک سری از لباسها هستند که به شما توصیه میکنیم هیچگاه آنها را دور نریزید:

تیشرت ها و پیراهن های طرح دار، پیراهن با دکمه سرآستین و جلیقه های موتور سواری.

ما این امید را به شما میدهیم که روزی لباسهای موردعلاقه جارختی شما باز خواهند گشت و تا زمانیکه مد هستند شما میتوانید از پوشیدن آنها لذت ببرید.

۴- تناسب اندام خود را حفظ کنید

فقط با خریدن پوشاک مختلف و به روز نمیتوان روی مد بود. یکی از نکات مهم تناسب اندام است. درصد بسیاری از پوشش افراد بستگی به اندام آنها دارد.

مثلا اگر دو لباس یکسان رو به تن دو فرد متفاوت کنیم. به طوری که اولی استایل مناسبی داشته باشد اما دومی چاق باشد. خب مطمعنا به تن نفر اول بهتر است و جلوه بیشتری دارد.

نکاتی از دنیای مد و فشن

حفظ تناسب اندام آنقدرها هم که فکر میکنید کار مشکلی نیست فقط کافی است پرخوری نکنید و در طول هفته حداقل سه بار به مدت یک ساعت و نیم ورزش کنید. این امر علاوه بر این که به نحوه پوشش شما کمک میکند باعث میشود که از سلامتی نیز برخوردار باشید. همچنین اعتماد بنفس شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد .

با داشتن اعتماد به نفس نگرشتان به زندگی دگرگون خواهد شد و سعی می کنید همیشه زیبا به نظر برسید.

به خاطر داشته باشید که قسمت وسیعی از مد از نگرش شما نسبت به زندگی نشات میگیرد.

۵- خود واقعی تان باشید

در زمینه مد هیچ وقت از حد مجاز خودتان فراتر نروید. مهمترین اصل در این مبحث حفظ شخصیت واقعی فرد است.

اگر لباسی بر تن یک مدل زیبا به نظر برسد الزاما به این معنا نیست که بر تن شما نیز همان اثر را خواهد داشت.

اگر در آن احساس راحتی نمیکنید و از پوشیدن آن احساس خوبی به شما دست نمیدهد، هیچ اجباری نیست، با کمال آرامش آنها را از تن دربیاورید.

آنقدر سبک های مختلف وجود دارد که شما به راحتی میتوانید مدل دلخواه خود را از میان آنها انتخاب کنید.

حتی اگر هیچ یک از آن مدل ها با احساسات شما هماهنگی نداشت هیچ جای نگرانی نیست،

لباسی را بپوشید که در آن احساس راحتی میکنید و برازنده شماست زیرا هیچ اجباری در کار نیست.

۶- مدل دلخواهتان را آنطور که می پسندید درست کنید

همیشه سعی کنید لباس هایی را استفاده کنید که خودتان دوست دارید و از نظر خودتان برایتان مناسب است و احساس راحتی در آن دارید. سعی کنید انتخاب لباس برای شما یک سرگرمی باشد نه یک کار طاقت فرسا و مشکل، از انجام آن لذت ببرید زیرا زیبایی به هیچ عنوان تحمیلی نیست. زیبایی از نظر هر شخصی متفاوت است .

به طور کلی زیبایی و خوش پوشی یک فرآیند کاملا طبیعی است که باید خود را با آن بیامیزید و جزیی از آن شوید تا در در نظر همگان زیبا جلوه کنید.

نکاتی از دنیای مد و فشن…

لباس برند اما ارزان؟

لباس های برند گزینه مناسبی برای افرادی است که همراه با مد پیش میروند.

طرح و رنگ و مدل های مختلف لباس های برند و کیفیت و جنس عالی که دارند باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشند. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که این لباس ها معمولا به قیمت گرانی به فروش میرسند.

پس گزینه مناسب چیست؟

از یک طرف خوش پوش بودن و پوشیدن لباس های باکیفیت خوب است اما از طرف دیگر هزینه این لباس ها زیاد است.

گزینه مناسب لباس های استوک هستند.

نکاتی از دنیای مد و فشن

لباس های استوک اروپایی پوشاک کاملا نو و سالم محصول برندهای مطرح اروپایی(لوپبلو و اسمارا و لیورجی و…) هستند که در انبار ها باقی مانده اند و با توجه به دلایل مختلف از جمله اتمام فصل فروش با قیمت مناسبتر به فروش میرسند. این لباس ها یا در کشور تولید کننده به فروش میریند و یا توسط وارکننده های پوشاک به کشورهای مختلف وارد میشوند.

این لباس های برندهای معروف اروپایی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند چون کیفیت اجناس بالا است. علاوه بر این تنوع کارها باعث شده است که نیاز سلایق مختلف را به خوبی برطرف کند.

قیمت لباس های استوک برابر با قیمت اجناس مشابه چینی و ایرانی موجود در بازار است با کیفیتی چندین برابر بالاتر.

لباس های استوک معمولا به صورت عمده و کیلویی به فروش میرسند.

اگر که شما فروشنده پوشاک هستید و همیشه پوشاک برند و باکیفیت و به روز استفاده میکنید و قصد خرید پوشاک استوک اروپایی دارید باید نکاتی را به خوبی رعایت کنید.

کیفیت تنهای لباس ها کافی نیست, این لباس ها باید سود خوبی برای فروشندگان داشته باشند به همین علت بهتر است مستقیم از واردکننده خریداری کنید تا با حذف واسطه ها به سود بهتری برسید.

علاوه بر این, لباس های استوک کاملا نو هستند اما چون مدت زمان زیادی در حمل و نقل و بار هستند ممکن است صدمه دیده باشند پس بهتر است از مراکز معتبر خریداری کنید.

شرکت IFN

شرکت(ifn) یکی از بزگترین شرکت ها در زمینه واردات لباس از کشورهای اروپایی است. این شرکت بیش از دوازده سال سابقه موفق در این زمینه دارد. افتخار ما رضایت مشتریانمان است که در این دوازده سال همراه ما بوده و روز به روز رو به افزایش است.

از آنجایی که ما لباس ها را در زمان حراجی خریداری میکنیم و بدون واسطه به فروش میرسانیم میتوانید مطمئن باشید که لباس های برند را با بهترین قیمت خریداری میکنید.

تنوع لباس های ما بسیار بالاست و شما میتوانید لباس های ورزشی، زنانه، مردانه و بچگانه باکیفیت را از ما خریداری نمایید.

در کار ما هیچ محدودیتی وجود ندارد و مشتریان میتوانند با توجه به بودجه و نیاز خود لباس خریداری کنند و مانند بسیاری از عمده فروشان نمیگوییم که حتما باید تعداد خاصی خرید کنید.

کارشناسان حرفه ای ما با شما هستند تا به تمامی سوالات پاسخ دهند.

 همین الان جهت مشاوره رایگان کلمه مشاوره را به شماره ۵۰۰۰۲۶۲۳۶۳ پیامک دهید.

اگر به دنبال راه هایی برای بازاریابی نیز هستید ما پکیج هایی کاملا حرفه ای در زمینه های مختلف اعم از فروش در اینترنت، فروش در اینستاگرام و.. آماده نموده ایم که خریداران پوشاک به صورت رایگان این پکیج ا را دریافت میکنند.

( تمامی پکیج ها برگرفته شده از تجربیات افراد موفق و بازاریابان حرفه ای بوده و سالها برای آنها زحمت کشیده شده است)

 

نکاتی از دنیای مد و فشن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتس اپ؟ همین الان پیام بده