3.3/5 - (3 امتیاز)

رضایت دانشجویان و نمایندگان شرکت ifn

یکی از مهمترین وظایفی که یک شرکت خدماتی باید در نظر داشته باشد را میتوان تعامل با مشتریان خود دانست.
از این رو ما در شرکت IFN به بررسی تمامی نظرات مشتریان میپردازیم.شرکت IFN همواره تلاش خود را می نماید تا با به حداکثر رساندن رضایت مشتری توان واردات و سطح پوشش بیشتری از کالا ها جهت عرضه فراهم نماید.این پیج از وبسایت در تاریخ ۱۷-۲-۱۳۹۸ راه اندازی شد تا با جمع آوری نظرات مشتریان ، اعتماد سازی را جهت مشتریان جدید فراهم نماید..

فعالیت شرکت  در سال ۱۳۹۰ با چند وبلاگ که الان نیز در صفحات اول گوگل جا دارند شروع شد . سالانه با افزایش حجم کاری و تنوع محصولات به تعداد سایت های شرکت افزوده شد . هر سایت ارائه دهنده متنوع ترین کالا ها در سطح فروشگاه های اینترنتی می بودند . با افزوده شدن تلگرام به شبکه های اجتماعی نیز شرکت چندین کانال را جهت فروش عمده لباس ایجاد نمود.
همچنین در اینستاگرام  دارای چندین پیج – گوگل پلاس – فیس بوک – لینکدین – آپارات و در سایت های تبلیغاتی صفحاتی را به خود اختصاص داده است . خرید اینترنتی مطمئن از مجموعه سایت و کانال فروشگاه های زنجیره ای IFN با توجه به  پیشرفت بازار در عصر ارتباطات  و همچنین  روی آوردن افراد به خرید های اینترنتی  و آنلاین شرکت که پیشرو در این زمینه بوده تمامی محصولات خود را از بهترین برند ها و تولیدی های لباس موجود فراهم می نماید .

لباس مجلسی زنانه از تولیدی های استانبول تهیه و وارد کشور می شود که تمامی تولیدی ها توسط تیم بازاریابیما مورد تایید بوده و از نظر پارچه – دوخت و کیفیت کار مورد بررسی قرار گرفته اند . لباس کیلویی از کشور آلمان از برند های مطرح آن کشور تهیه می گردند و بصورت  تناژ خریداری می گردد تا قیمت مناسب تری برای مشتری نهایی تمام شود البته خرید کلی از برندها امتیازاتی هم هنگام خرید شامل می شود که جنس بهتر ، متنوع تر و در سایز بندی بهتر را از آنها خریداری نماییم .

همچنین فعالیت کلیه مجموعه بر این اساس هست که به دلیل عدم خرید حضوری توسط مشتری یک محصول استاندارد تهیه و ارسال گردد که مشتری را از این صنعت روز نا امید نگرداند . محصولات فروشگاه ها از کشور های چین ، آلمان ، ترکیه و چند برند خوب ایرانی تامین می گردد.