50 مدل لباس خواب اسمارا

۵۰ مدل لباس خواب اسمارا

۵۰ مدل لباس خواب اسمارا

 

چه لباس هایی که برای خواب می پوشید؟

۵۰ مدل لباس خواب اسمارا و همچنین لباس خواب جادویی ، شلوار گشاد ، سبک وزن که ابتدا در شرق  پوشیده شده است ، یا کت و شلوار دو تکه شلوار متشکل از شلوار و پیراهن ، ساخته شده از ابریشم ، پنبه ، یا مواد مصنوعی و برای خوابیدن  پوشیده شده است.

آنچه شما برای پوشیدن به رختخواب انتخاب می کنیددیک موضوع شخصی است ممکن است شما در یک لباس خواب راه راه کاملاً خوشحال باشید ،در حالی که شخص دیگری می تواند در یک لباس شب زیبا چرت زدن را انتخاب کند.

 

تعریف لباس خواب

مجموعه لباس خواب تعطیلات ، لباس خواب لباس جامه ای برای خوابیدن یا لباس های زنانه است که توسط مردان ، زنان و کودکان پوشیده می شود.

 لباس خواب ممکن است لباس های یک تکه یا دو تکه باشد ، اما همیشه از شلوارهای کاملاً متناسب با عرض و طول های مختلف تشکیل شده است. در حالی که پیژامه ها به طور سنتی به عنوان پوشاک بیشر مورد توجه قرار می گیرند ،اما اغلب بازتابی از شباهت مد روز و تصویر “دیگری” عجیب و غریب در تخیل محبوب است.

اما آیا می دانید که لباس شبانه چگونه آن را به وضعیت فعلی خود تبدیل کرده است؟ تاریخچه لباس خواب از آنچه فکر می کنید تعجب آور است!

 

 

انواع لباس خواب

تاریخچه

از آنجا که کلمه از آنجا می آید: کلمه “پیژامه” از کلمه هندی “piejamah” آمده است که شلوارهای گشاد را که به دور کمر گره زده بودند ، توصیف می کرد.

 شلوارهای راحت از طرف استعمارگران بریتانیایی چیزی عالی برای پوشیدن هنگام خوابیدن بعد از ظهر بود ، تحسین نشد ، و مدت زیادی نگذشت که لباس برای هر زمانی که از خواب بگذرد ، عالی به نظر می رسید. هنگامی که استعمارگران به انگلیس بازگشتند ، روند صعودی ادامه یافت.

 

لباس خواب پیراهن فقط برای خواب نیست

در اوایل دهه ۱۹۰۰ ، یک طراح لباس به نام پاول پوایر لباس های ابریشمی ایجاد کرد تا در طول روز و همچنین عصر شب لباس های ابریشمی پوشیده شود. و امروز ، در برخی از کشورهای آسیایی ، مردم هنوز دوست دارند لباس های کامل لباس های عمومی را بپوشند. در ژاپن ، این روند یک قدم جلوتر گرفته می شود.

 برخی از افراد در چیزی به نام Kigurumi بیرون می روند که لباس های حیوانات ساخته شده برای لباس شبیه حیوانات غول پیکر هستند. پیژامه های پا همیشه برای کودکان نیستآنها در واقع به عنوان چیزی طراحی شده برای بزرگسالان شروع شدند.

اولین نسخه ها وقتی ساخته شدند که مردم شروع به دوختن جوراب به پایین شلوار لباس خواب خود کردند. این نبود که فقط پای آنها گرم شود. این بود که از بروز اشکالات مانند موریانه ها بر روی انگشتان دست خود جلوگیری کند.

گرم نگه داشتن سر شخص در طول زمستان هنگام خواب. اما طراحی در پشت آن اندیشه هایی دارد. درپوش اشاره شده به اندازه کافی طولانی است که مانند روسری دور گردنتان پیچیده می شود اما آنقدر طولانی نیست که می تواند شما را در وسط شب خفه کند.

 

50 مدل لباس خواب اسمارا

 

چه کسی به لباس خواب نیاز دارد؟

  • در حالی که این روزها مغازه ها پیژامه می فروشند ، به عنوان مثال ، در انگلیس ، ۴۷ درصد از مردان باهیچ لباسی نمی خوابند (در حالی که تنها ۱۷ درصد از زنان انگلیس در شب برهنه می شوند).از طرف دیگر آمریکایی ها اندکی محافظه کارتر هستند.
  • حدود ۳۱ درصد از مردان در ایالات متحده آمریکا برهنه می خوابند و ۱۴ درصد از زنان برهنه هستند. در ایران لباس خواب اسمارا نیز طرفداران زیادی دارد و بیش از نیمی از مردم با لباس خواب می خوابند و حتی مردان در زیر لباس بیرون هم یک بیژامه دارند چیزهایی که شما در مورد لباس خواب نمی دانید بلند سنتی تبدیل شدند. Coco Chanel لباس خواب های محکم را در دهه ۲۰ معرفی کرد.

 

روند رشد لباس خواب

  •  مردم آفریقا و آسیای جنوبی PJ های خود را “لباس شب” می نامند.
  • پیراهن و شلوار جلیقه ای سنتی پیراهن و شلوار جلیقه ای از طریق بریتانیا ، اما توسط مسلمانان هند تنظیم شد.
  •  در ژاپن پوشیدن مجموعه ای از PJ های ابریشمی در روز یا عصر کاملاً قابل قبول است!
  • بزرگترین حزب پیژامه پا در جهان در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۱۲ در آستین ، تگزاس برگزار شد و در آن ۳۰۹ بزرگسال لباس زیر پا را پوشیدند و رکورد جهانی Guiness را شکست.
  •  در شرق چین ، در اواخر بعد از ظهر یا عصر غیر معمول نیست ، زیرا بزرگسالان می توانند لباس های خود را در محلات محلی اطراف خود بپوشند. تصور می شود که لباس خواب پا به منظور محافظت از پای افراد در برابر اشکالات تخت خواب و موریانه ها به وجود آمده است. 
  • در جامعه پر جمعیت ۲۰ ، زنان و مردان PJs خود را به ساحل می پوشند. کلاه های شبانه در قرن نوزدهم برای پوشیدن به رختخواب محبوب بودند. این منظور برای گرم نگه داشتن سر مردم بود ، اما شکل و طعم و ملاحظه خود را به دست می آوردبه طوری که آنها به اندازه کافی روسری پیراهن می کردند ،اما به اندازه کافی طولانی نبودند تا خطر خفگی را ایجاد کنند.

ما ۵۰ مدل لباس خواب اسمارا را که ست های خانوادگی نیز در این مجموعه وجود دارد را بشما معرفی می کنیم.

 

 

مدل لباس خواب خانوادگی

مردان ، زنان و کودکان به طور یکسان لباس خواب می پوشیدن، این یک مراسم شبانه برای بیشتر افراد است که قبل از فراخوانی شبانه و رفتن به رختخواب ، در لباس خواب خود بکشند.

 این که آیا برای یک شب زمستان سرد در مناطق شمالی وجود دارد که خواستار لباس خواب اسمارا دنج است یا یکشب تابستانی پر تابنده در جنوب که لباس خواب پنبه ای سبک لباس شبانه ترجیحی است ، همه حداقل یک جفت PJ مورد علاقه دارند.

بیشتر بزرگسالان و کودکان ، از جمله آمریکایی ها ، تا اواخر ۱۹و در اوایل قرن ۲۰ در لباس های شبانه بلند خوابیدند. استعمارگران بریتانیایی که از خاور دور برمی گشتند .

ترکیب های تاپ و شلوار راحتی و شلوار پوشیده از ساکنان هنگ کنگ، هند و مستعمرات دیگر را با خود به همراه آورد. مردم در سراسر بریتانیابه زودی لباسهای سبک و سبک رنگی را که مناسب استراحت و خواب باشد ایده آل کردند. آنها را “لباس خواب” نامیدند ، که از کلمات فارسی “پرداخت” و “جاما” به معنی پوشاک پا گرفته شده است. تا دهه ۱۹۲۰ ، روند مد در اقیانوس اطلس تا سواحل آمریکا راه پیدا کرده بود.

 

تجارت لباس خواب مردانه و زنانه

 شلوار، شلوار جیب مناسب و شلوار جیب با کمر با کمر جفت با دکمه های جلو بدون دکمه به آرامی شروع به تعویض لباس های یک تکه شبانه به عنوان لباس خواب مورد علاقه مردان کرد.  با حسادت از ظاهر و راحتی لباس خواب اسمارا مردانه ، خانم ها به زودی تجارت در لباس شب خود را برای شلوارهای مد روز مچ پا با تاپ های ژاکت باسن ساخته شدهاز ابریشم ، ساتن یا نوعی پارچه ابریشمی برای لباس خواب شبانه آغاز کردند.

 

 در طی روزها ، زنان دریافتند که این مجموعه های مد و راحت نیز برای استراحت در خانه و یا استراحت در ساحل دریا مناسب هستند.

 

لباس خواب اسمارا فقط مختص مردان و زنان بزرگسال نبوده است. بچه ها همچنین خواب های راحت و همچنین تماشای تلویزیون اوایل شب قبل از خوابیدن برای شب دیدند.

اغلب آب نبات های نواری یا مزین به رندرهای رنگارنگ حیوانات نوازشگر ، شخصیت های کارتونی یا قهرمانان اکشن مورد علاقه آنها ، گرفتن مجموعه جدیدی از PJ ها در زمان تعطیلات تبدیل به یک چیز سنتی شد ، امروزه در بعضی از محافل پذیرفته شده است که خانم ها هنگام صبح بچه ها را از مدرسه بیرون بروند ، هنگام خرید و یا کار در حال اجرا ،لباس خواب اسمارا بپوشند.

نمونه های بسیار گسترده ای را می توان در تصاویر عجیب “مردم والمارت” مشاهده کرد که غالباً بصورت آنلاین منتشر می شوند. با این حال ، ظاهراً محدودیت هایی وجود دارد. یک قاضی پنسیلوانیا به تازگی اقدام به ممنوع کردن لباس خواب برای افرادی که در صحن دادگاه حضور دارند. (عجیب به نظر می رسد از طرف کسی که مرتباً لباس کار خود را می پوشند ، ممنوع است).

 

50 مدل لباس خواب اسمارا

 

لباس خواب افراد مشهور

محبوبیت لباس خواب اسمارا با طرح های اصلی از افسانه های مد مانند جورجیو آرمانی و رالف لورن بیشتر شده است و توسط افراد مشهور از جمله کیت بکینسدیل ، اله فنینگ و سلنا گومز لباس های عمومی پوشیده می شود.

بدیهی است که لباس خواب شیک روشی است که در اینجا ۵۰ مدل لباس خواب اسمارا برای ماندن ، هم در اتاق خواب و هم در خیابان ها وجود دارد.

 

کتاب های مختلف در مورد لباس خواب

لباس خواب قرمز Llama Llama

  • روز فانتزی نانسی پیژامه
  • دزدان دریایی پیژامه
  • زمان پیژامه
  • Llama Who بدون پیژامه
  • روز پیژامه

حتی در فیلم ها با دنیای خنده داری از لباس خواب ها روبرو هستیم آنچه که شما هرگز در مورد تختخواب ،اتاق خواب و لباس خواب نمی دانستید تام بردی لباس خواب فانتیزی را طراحی کرد.

 

جهت دیدن ۵۰ مدل لباس خواب اسمارا وارد کانال شرکت شوید و بسته مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

 

اینم سوپرایز شرکت ما سایت vip محصولات ترکیه که بالای 50 میلیون محصول دارد.

حالا یا نمایندگی این سایت را میگیرید که عملی هوشمندانه هست یا اینکه برای مجموعه خودتون خرید می کنید و روزانه از افر های مداوم و پر سودی که دارد استفاده می کنید .

 

برو به فروشگاه و محصولات رو ببین !

 

 همین الان جهت مشاوره رایگان کلمه مشاوره را به شماره ۵۰۰۰۲۶۲۳۶۳ پیامک دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتس اپ؟ همین الان پیام بده