فروش پوشاک مردانه برند لیورجی آلمان

فروش لباس مردانه برند لیورجی آلمان

در این مقاله میخواهیم با هم به بررسی فروش پوشاک مردانه برند لیورجی آلمان که یکی از برندهای پرطرفدار هست بپردازیم. اگر شما هم قصد داری تازه کسب و کارتو راه اندازی کنی و نمیدونی با چه لباس و چه برندی شروع کنی, یا اینکه فروشگاه و بوتیک لباس مردانه داری و دنبال پوشاک باکیفیت و با سود عالی هستی پس تا انتهای مقاله با ما همراه باش.

فروش پوشاک مردانه برند لیورجی آلمان

فروش لباس

فروشگاه های زیادی رو در سطح شهر و روستا میبینیم که محصولات مختلفی رو به فروش میرسانند. اما یکی از محصولاتی که بیشتر به چشم میخوره و هموراه مشتری های خودشو داره پوشاک است. اما همین سود خوب پوشاک باعث شده که فروشندگان زیادی به این سمت بیان و در زمینه فروش عمده یا جزعی فعالیت داشته باشند که باعث به وجود امدن رقابت بالایی در زمینه پوشاک شده است.

پس مشخص است که برای موفقیت در این زمینه باید به صورت حرفه ای کسب و کارمون رو شروع کنیم و نیاز به تجربه و دانش داریم. باید به گونه ای عمل کنیم که از ابتدا به خوبی بتونیم از رقیبان این صنف پیشی بگیریم. باید با توجه به مشتریانی که داریم پوشاک متناسب با نیاز مشتریان را تهیه کنیم. این پوشاک باید از لحاظ کیفیت رضایت مشتری را به همرا داشته باشد و قیمت مناسبی داشته باشد تا برای ما به عنوان فروشنده به صرفه باشد.

فروش انلاین پوشاک

این روزها در این بازار پر رقابت کسب و کارها برای بهتر دیده شدن به سمت کسب و کارهای آنلاین پیش رفته اند. فروشگاه های انلاین زیادی در زمینه پوشاک در شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند. علاوه بر این بسیاری از فروشگاه های حضوری هم علاوه بر فروش حضوری به صورت انلاین نیز مشغول فعالیت هستند که این مسعله روی مارکتینگ فروشگاه حضوری آنها نیز تاثیر به سزایی گذاشته است.

فروشگاه انلاین نکات مهمی دارد که اگر به خوبی رعایت نشوند نه تنها به سود خوبی نمیرسیم و ممکن است دلسرد شویم و  کسب و کارمان را رها کنیم. اما با رعایت کردن یک سری نکات مفید میتوانیم فعالیت خوبی داشته باشیم و بعد از مدتی به سود دلخواه رسید.

فروش پوشاک مردانه برند لیورجی آلمان

چه لباس هایی مشترهای زیادی دارند؟

لباس های فروشگاه شما اول از همه باید رضایت مشتری را به همراه داشته باشد. مشتری پس از خرید اگر راضی باشد بعد از مدتی به مشتری ثابت فروشگاه شما تبدیل میشود و سیر صعودی برای فروشگاه شما دارد. اما با استفاده از پوشاک بی کیفیت درامد فروشگاهتان را به صورت نزولی کاهش میدهید.

اما کیفیت تنها کافی نیست. لباس هایی که تهیه میکنید باید از نظر هزینه مناسب باشند تا برای فروشنده مقرون به صرفه باشد و به سود دلخواه برسد.

فروش پوشاک مردانه برند لیورجی آلمان

اما لباس باکیفت احتمالا قیمت بالایی دارد . پس چگونه هم مشتری راضی باشد و هم فروشنده به سود دلخواه برسد؟

یکی از بهترین پیشنهادها فروش لباس های استوک است.

شاید با شندین لباس استوک شما ابهاماتی داشته باشید یا اطلاعاتی در این زمینه نداشته باشید. پیشنهاد میکنیم مقاله ما را در زمینه پوشاک استوک مطالعه کنید.

به طور کلی لباس های استوک, لباس های کاملا نو هستند که به دلایل مختلف از جمله تمام شدن فصل فروش در انبار ها باقی ماننده اند. این لباس ها به عنوان پوشاک استوک با قیمت مناسب در کشور تولید کننده به فروش میرسند و یا به دیگر کشورها ارسال میشوند.

این پوشاک از برندهای مطرح اروپایی هستند و کیفیت و جنس عالی دارند که طرفداران زیادی در ایران دارند.

این لباس ها در برابر کیفیت عالی قیمت مناسبی دارند. به همین علت هم رضایت مشتری را به دنبال دارند و هم برای شما به عنوان فروشنده سود خوبی دارد.

برندهای مختلفی برای لباس های زنانه و مردانه و بچه گانه است که طرفداران زیادی در ایران دارد. یکی ازبرندهایی که در زمینه پوشاک مردانه طرفداران زیادی دارد برند لیمورجی کشور آلمان است. لباس های برند لیورجی از کیفیت عالی برخوردار هستند به همین علت مشتریان زیادی دارد.

برند لیورجی انتخاب عالی برای فروشنده های حرفه ای است.

چرا خرید لباس استوک برند لیورجی مناسب است؟

فروش پوشاک مردانه برند لیورجی آلمان

  • تنوع بالا متناسب با هر نظر و سلیقه ای
  • بدست آوردن رضایت مشتری با کیفیت بالای لباس ها
  • قیمت مناسب
  • امکان خرید کیلویی در بسته های با وزن متفاوت
  • پرفروش ترین لباس استوک در میان برند های لباس مردانه
  • امکان فروش در همه فصول
  • و…

پس با این دلایل فروش لباس استوک برند لیورجی شروع یک کسب و کار پردرآمد است.

 

لباس های استوک از کجا بخریم؟

برای همه محصولات از جمله پوشاک همیشه واسطه و دلال هایی وجود دارند که باعث افزایش قیمت میشوند. پس بهتر این پوشاک را مستقیم از وارnکننده ها خریداری کنید تا با حذف کردن دست دلال ها قیمت مناسب تری داشته باشند.

از طرفی دیگر, از انجایی که لباس های استوک مسافت زیادی در بار هستند ممکن است دچار زدگی شده باشند. به همین علت بهتر است از مراکز معتبری لباس ها را خریداری کنید که تضمین کیفیت کالا داشته باشند و مطمعن باشید پوشاک سالم به دست شما میرسد.

شرکت IFN

یکی از شرکت های معتبر واردکننده پوشاک اروپایی که بیش از دوازده سال سابقه دارد شرکت ifn است. این شرکت پوشاک استوک زنانه و مردانه و بچه گانه را مستقیم وارد کشور میکند و با حذف دلال ها, لباس ها را با قیمت مناسب به دست مشتریان میرساند.

پوشاک شرکت ifn تضمین کیفیت را دارند و شما از سالم بودن محصولات اطمینان دارید.

ما با راه اندازی فروشگاه انلاین امکان ارسال به سراسر ایران را فراهم کرده ایم.

مشکل دیرینه حالا من چی بپوشم

 

خدمات پس از فروش

شرکت ifn خدمات پیس از فروش نیز دارد. پس از خرید عضو باشگاه مشتریان شرکت میشوید و از جدیدترین ترفندهای فروش که پس از سالها تجربه بدست امده استفاده میکنید. علاوه بر این پکیج اموزشی فروش در اینستاگرام دریافت میکنید که با استفاده از این پکیج میتوانید فروشگاه انلاین خود را در اینستاگرام به صورت حرفه ای راه اندازی کنید و به درآمد بالایی برسید.

پس کافیه شروع کنی…

 

جمع بندی

یکی از پرطرفدار ترین برندهای لباس مردانه برند لیورجی المان است. کیفیت بالای لباس های برند لیورجی باعث شده که مشتریان زیادی داشته باشد. با خرید لباس استوک برندلیورجی به راحتی میتوانی رضایت مشتری را جلب کنی و به سود خوبی برسی.

 

نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتس اپ؟ همین الان پیام بده