راه اندازی فروشگاه انلاین پوشاک

راه اندازی فروشگاه انلاین پوشاک

راه اندازی فروشگاه انلاین پوشاک

امروزه فروشگاه های آنلاین به یکی از شغل های پردرآمد تبدیل شده است. اگر شما هم فروشنده حضوری پوشاک هستید و قصد استفاده از فروش آنلاین در کنار فروش حضوری خود دارید و یا با حداقل سرمایه میخواهید کسب و کاری در زمینه فروش لباس داشته باشید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با هم به بررسی این موضوع جذاب بپردازیم.

راه اندازی فروشگاه انلاین پوشاک

 

فروشگاه لباس

فرض کنید یک فروشگاه حضوری پوشاک در یک نقطه ای از شهر دارید. در چه صورت سود خوبی نصیب شما میشود؟ مطمعنا نیاز به هزینه بالایی برای خرید یا اجاره مغازه و برای دکور مغازه دارید, فروشگاه شما باید از لحاظ ظاهری به گونه ای باشد که نسبت به رقبا بهتر به نظر برسید.

اما فقط ظاهر مغازه کافی نیست. کیفیت لباس ها, نحوه ارتباط  با مشتری ها, نحوه قیمت گذاری و… نیز جز نکات مهمی است که برای رسیدن به درآمد مناسب لازم است که به خوبی رعایت شوند.

راه اندازی فروشگاه انلاین پوشاک

علاوه بر همه اینها شما باید ساعات زییادی از روز در مغازه حضور داشته باشید و یا هزینه ای را برای استخدام یک یا چند فروشنده پرداخت کنید.

در صورتی که یک روز مغازه به هر دلیلی باز نباشد شما هیچ فروشی نخواهید داشت و این مسعله اگر خیلی تکرار شود باعث کم شدن مشتریان ثابت شما میشود.

محدودیت های فروشگاه حضوری لباس

اما آیا راهی وجود دارد تا بتوان جلو این مشکلات و محدودیت ها را گرفت؟

آیا میتوان در همه روز های سال حتی در روزهای تعطیل فروش داشته باشیم؟

آیا میتوان مشتری هایی از همه جا داشته باشیم و فروش ما محدود به یک منطقه خاص نباشد؟

با هزینه کم هم میتوانیم شروع کنیم؟

و…

سوالات بالا بخشی از سوالاتی است که ممکن است ذهن هر فروشنده ای را درگیر کند.

برای پاسخ به این سوالات باید گفت بله میتوان بسیاری از این محدودیت ها را از بین برد و بدون متکی بودن به زمان و مکان مشتری هایی از سراسر ایران داشت. برداشتن همه این محدودیت ها با فروش آنلاین امکان پذیر است. شغلی که امروزه به شدت رایج شده و روز به روز رو به پیشرفت است . فروشندگان زیادی در این زمینه فعالیت دارند.

اگر فروشگاه حضوری دارید میتوانید در کنار فروشگاهتان فروشن آنلاین نیز داشته باشید که علاوه بر فروش آنلاین روی مارکتینگ فروشگاه حضوری شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

اما در صورتی که فروشگاه ندارید هم میتوانید با هزینه اندک فروشگاه انلاین خود را راه اندازی کنید و با گذشت زمان به درآمد بالایی برسید.

 

چرا فروشگاه لباس؟

همانطور که اشاره شد, فروشگاه انلاین به یکی از شغل های پر درآمد تبدیل شده است, فروشگاه هایی که به صورت انلاین محصولات مختلفی را به فروش میرسانند.

اما از بین این محصولات یکی از گزینه های مناسب فروش لباس است. چرا لباس کزینه مناسبی است؟ مطمعنا پوشاک بعد از خوراک یکی از مهمترین محصولاتی است که نیاز همه افراد جامعه است و مشتری های بسیاری دارد و تقاضا برای پوشاک هموارده وجود داشته. پس اگر در این زمینه به خوبی عمل کنید و نکات مهم را رعایت کنید به راحتی میتوانید فروش خوبی داشته باشید و به درآمد مناسبی برسید.

 

راه اندازی فروشگاه انلاین پوشاک

برای اینکه فروشگاه انلاین شما سود خوبی داشته باشد نیاز است که از همان ابتدا نکاتی را رعایت کنید و به صورت حرفه ای فروشگاهتان را راه اندازی کنید.

راه اندازی فروشگاه انلاین پوشاک

نیازی نیست که روی محصولات متنوعی کار کنید, شما میتوانید ابتدا بخش کوچکی از مشتریان را جامع هدف خود قرار دهید و مطابق با نیاز آنها پوشاک فروشگاهتان را خریداری کنید. به عنوان مثال روی پوشاک بچه گانه کار کنید. در این صورت راحتتر میتوانید نیاز مشتریانتان را تشخص دهید و روی آنها کار کنید.

اما برای راه اندازی فروشگاه انلاین پوشاک یک چالشی وجود دارد. لباسهای مورد نیاز فروشگاهمان را از کجا تهیه کنیم؟ مطمعنا با خرید عمده میتوانید به سود بهتری برسید اما مراکز عمده فروشی معتبر را چگونه پیدا کنیم؟

شما باید با تحقیق کامل پوشاک فروشگاهتان را از مراکز معتبر تهیه کنید. لباس هایی که میخرید باید از لحاظ کیفیت مناسب نیاز مشتریانتان باشد و از طرف دیگر باید برای شما به عنوان فروشنده هم سود خوبی را به همراه داشته باشد.

شرکت IFN

همانطور که اشاره شد پیدا کردن عمده فروشی های مناسب یکی از چالش های اصلی فروشگاه های لباس است, مخصوصا برای فروشندگان انلاینی که تازه کار خود را شروع کردنده اند و قصد دارند با حجم کمی از پوشاک شروع به کار کنند.

یکی از مراکز مهم فروش عمده پوشاک اروپایی با بیش از دوازده سال سابقه موفق شرکت IFN است. از آنجایی که پوشاک این شرکت از برندهای مطرح اروپایی هست پس از لحاظ کیفیت عالی هستند و ضایت مشتری را به همراه دارد. از طرف دیگر چون به صورت مستقیم وارکننده پوشاک است, دلال و واسطه ای در کار نیست پس از نظر قیمت مقرون به صرفه است.

علاه بر اینکه لباس های با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری میکنید. بعد از خرید از این فروشگاه عضو باشگاه مشتریان شرکت میشوید و پکیج های رایگان آموزش راه اندازی فروشگاه حرفه ای در اینستاگرام به صورت رایگان دریافت میکنید. این اموزش ها توسط دکتر ساعد نادری مربی و مدیر اموزشی شرکت IFN تهیه شده است و تجربه دوازده ساله اشت را در اختیار مشتریان قرار میدهد.

ما با راه اندازی فروشگاه انلاین امکان ارسال به سراسر ایران را فراهم کرده ایم.

راه اندازی فروشگاه انلاین پوشاک

از این بهتر؟ خرید لباس های با کیفیت همراه با اموزش رایگان.

کافیه شروع کنی…

جمع بندی

فروشگاه های انلاین به یکی از شغل های پرطرفدار تبدیل شده که روز به روز در حال پیشرفت و افزایش هستند. یکی از گزینه های مناسب در این زمینه راه اندازی فروشگاه انلاین پوشاک است. برای موفقیت در این زمینه نکات مهمی باید رعایت کنید که یکی از مهمترین آنها پیدا کردن مرکز خرید مطمعن برای تهیه پوشاک است.

 

ممنون که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید

 

نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتس اپ؟ همین الان پیام بده