نکات کلیدی ست کردن لباس

نکات کلیدی ست کردن لباس

ست کردن لباس یکی از مساعلی هست که خیلی از افراد مخصوصا کسانی که دوست دارند همیشه خوش تیپ و خوش پوش به نظر برسند رعایت میکنند. این یکی از موضوعات جذابی است که قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپدازیم. اگر دوست دارید نکات مفیدی رو در این زمینه به دست بیارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نکات کلیدی ست کردن لباس

ممکنه تا به حال برای شما هم پیش اومده باشه که قصد دارید از بین لباس های کمدتون لباسی رو انتخاب کنید و بپوشید اما هنگام ست کردن اون ها دچار سردرگمی بشید. مثلا اینکه ایا مانتو قهوه ای من به شلوار مشکی میاد؟ با کفش سفید کدوم لباسو بپوشم؟ شال سبزم رو با کدوم مانتو بپوشم؟ و….
برا رها شدن از این سردرگمی ها باید بدونید که ست کردن لباس یک سری نکاتی داره که با رعایت کردن اونها میتونید بهترین انتخاب رو داشته باشید.
در ادامه به برخی از این نکات میپردازیم.

نکات کلیدی ست کردن لباس

اگر لاغر هستید و دوست دارید چاق تر به نظر برسید رعایت نکات زیر مناسب است:

  • پوشیدن لباس هایی با رنگ های روشن
  • پوشیدن لباس های طرح دار
  • استفاده از کراوات پهن برای آقایان
  • پوشیدن لباس های مدل دار و پلیسه ای برای خانم ها
  • استفاده از کفش های پاشنه کوتاه و ظریف
  • و…

ست کردن رنگ لباس ها

رنگ ها نقش مهمی را در ست کردن لباس ها دارند. برخی از رنگ ها مکمل و برخی از انها کاملا متضاد هم هستند. رنگ هایی مانند آبی و نارنجی، بنفش و زرد، سبز و قرمز و… مکمل همدیگر هستند. شاید تا حالا آنها را باهم ست نکرده باشید اما حتما برای یکبار هم که شده این ست ها را امتحان نمایید. بسیاری از برندهای معروف دنیا، لباس‌های بهاره و یا پاییزه‌ خود را با رنگ‌های مکمل طراحی کرده و به بازار عرضه می‌کنند.

برخی از رنگ ها سایه روشن محسوب میشوند. مانند قهوه ای سوخته با قهوه ای روشن. یا کرم و قهوه ای. این رنگ ها برای تیپ های رسمی بسیار مناسب هستند و زیبایی چند برابری به ظاهر ما میبخشند.

 

نکات بیشتری از تاثیر رنگ ها در ست کردن لباس

 

نکات کلیدی ست کردن لباس

رنگ سیاه و سفید

رنگ سیاه و سفید در خیلی از استایل ها زیبا خواهند شد و با بسیاری از رنگ ها هماهنگی خوبی دارند. رنگ سفید در کنار هر رنگی که قرار بگیرد آن رنگ را بازتر کرده در حالی که رنگ مشکی نقطه متقابل است.

رنگ قرمز

استفاده از رنگ های خنثی در کنار رنگ قرمز کزینه خوبی هستند. پس اگر یکی از لباس های شما قرمز است برای ست کردن تیکه های بعدی از رنگ های خنثی استفاده کنید. رنگ قرمز با زرد و آبی هماهنگی خیلی خوبی ندارد پس بهتر است این رنگ ها را با هم استفاده نکنید.

مکمل اصلی رنگ قرمز، سبز است. این دو در کنار هم ترکیبی بسیار زیبایی هستند.

رنگ آبی
هماهنگی رنگ آبی با نارنجی، سفید و مشکی بی نظیر است و بیشترین جلوه رنگ آبی را با ست کردن با این رنگ ها میتوانید مشاهده نمایید.

رنگ زرد
یکی از رنگ هایی که اگر با همرنگ نیز ست شود زیبا به نظر میرسد رنگ زرد است. اما . اگر میخواهید از رنگ زرد استفاده کنید بهتر است رنگ لیمویی و زرد روشن را انتخاب کنید تا راحتتر بتوانید با لباس های دیگر آن را بپوشید.
مکمل رنگ زرد،رنگ بنفش میباشد. اما برای کنار هم قرار دادن این دو رنگ باید دقت نمود. هیچ کدام نباید از دیگری تند‌تر باشد چون از لحاظ دید افراد تاثیر نامطلوبی دارد.

رنگ سبز
رنگ سبز را به عنوان رنگ صلح میشناسند به همین علت خیلی از افراد آن را دوست دارند. علاوه بر این رنگ سبز ارامش بخش نیز میباشد. ترکیب این رنگ با آبی، زرد، قرمز، سفی د و مشکی بسیار ترکیب زیبایی خواهد شد.

رنگ بنفش
رنگ بنفش ترکیب بسیار خوبی با بنفش، آبی، زرد، مشکی و سفید است. ست کردن سایه روشن بنفش تیره و روشن بسیاز جراب خواهد بود.
در نظر داشته باشید که مکمل رنگ بنفش، زرد است ولی باید با یک درجه درخشندگی انتخاب شوند. یعنی اگر بنفشی که استفاده میکنید براق است لباس زردی که با آن ست میکنید نیز براق باشد بهتر است.

نکات کلیدی ست کردن لباس

نکات ست کردن لباس خانم ها

یکی از لباس هایی که خانم ها میتوانند برای ست کردن انتخاب کنند کت چهارخونه است. این کت ها با شلوار جین و یا سفید بسیار زیبا خواهد شد.
یکی دیگر از استایل های ساده و راحت شلوارهای مام استایل میباشند که ست کردن آن با یک کت جین و کتانی سفید میتواند برای محیط های مانند مراکز خرید، پارک و… مناسب باشند.

استایل دیگری که میخواهیم معرفی نماییم ست کردن شلوارهای پیشبندی با مانتو میباشد که در سال های اخیر بسیاری از افراد مخصوصا نوجوان ها از آنها استفاده میکنند. شلوارها و یا پیراهن های سرهمی بسیار راحت و زیبا هستند و در در مکان های مختلف میتوانید از آنها استفاده نمایید.

نکات کلیدی ست کردن لباس

نکته مهمی که وجود دارد این است که میلیون ها مدل برای ست کردن لباس وجود دارند و مهم این است که شما چه سبکی را میپسندید.
فقط باید توجه داشته باشید که لباس ها با هم هارمونی داشته باشند. برای مثال پوشیدن یک شلوار پارچه ای پاچه گشاد با یک کتانی بدون لژ بسیار زشت خواهد شد. شما باید به قد لباس ها، رنگ، مدل آنها و مکانی که قرار است در آنجا حضور داشته باشید بسیار توجه کنید.

شما میتوانید قبل از پوشیدن و یا حتی خریدن لباس های خود ترکیب آنها را در ذهن خود تجسم نمایید و سپس اقدام به خرید کنید.

برای اینکه تنوع در لباس های خود ایجاد نمایید استایل های مختلف را در اینترنت مشاهده نمایید و با توجه به سلیقه دلخواهتان از آنها الگو برداری کرده و آنها را خریداری نمایید.

 

نکات ست کردن لباس آقایان

یکی از لباس هایی که خیلی برای ست کردن استایل آقایان مناسب است, کت تک است. خرید یک کت که رنگ ملایمی داشته باشد خیلی گزینه مناسبی است چون به خوبی میتوانید با خیلی از لباس ها ست کنید.

یکی دیگر از لباس های ضرروی برای آقایان داشتن تیشرت های ساده و طرح دار است. این تشرت ها را میتوانید با شلوار های مختلف در موقعیت های مختلفی استفاده کنید . حتی برای استفاده در باشگاه نیز مناسب هستند.

در زمستان پوشیدن یک کت کرمی یا قهوه ای همراه با یک نیم بوت چرم ست خیلی خوبی برای شما است.

نکات کلیدی ست کردن لباس

اگر طرفدار لباس های اسپرت هستید, هودی های مختلف همراه با شلوار لی یا کتان میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد و استایل خوبی است.

البته تمام این موارد سلیقه ای میباشد. اگر بخواهیم استایل ها را در قالب یکسری اصول بیان کنیم باید بگوییم که رنگ کمربند با رنگ کفش بهتر است یکسان باشد. اگر طالب کت و شلوار هستید بهتر است رنگ های خــاکستـری و سرمه ای با کفش مشکی، و کـت و شـلـوار قـهـوه ای و زیتونی را با کفش قهوه ای ست کنید.همچنین رنگ جوراب باید همرنگ و یا تیره تر از شلوار باشد.

اما اقایان توجه داشته باشید که در اسپرت پوشیدن اغراق نکنید. برای مثال اگر لباس های جین میپوشید شلوارهایی که زاپ آنها خیلی زیاد است و یا به طور کامل قسمیا از شلوار پاره است را انتخاب نکنید زیرا شیکی استایل شما را از بین خواهد برد.
در کنار لباس هایی که ست میکنید از اکسسوری های مختلف مثل عینک آفتابی، کلاه، دستبند، ساعت و… استفاده نمایید و سعی کنید آنها را نیز با لباس هایتان ست کنید
از لباس های کهنه و رنگ و رو رفته استفاده نکنید زیرا تاثیر خیلی بدی روی اساتیل شما خواهد گذاشت.

درباره ما

شرکت ifn واردکننده پوشاک اروپایی به ایران است. این شرکت انواع پوشاک زنانه,مردانه,ورزشی, بچه گانه و نوزادی و… را به صورت عمده به فروش میرساند.

لباس های این شرکت برندهای مطرح اروپایی هستند که به صورت مستقیم وارد ایران شده. این لباس ها از نظر قیمت برابر با جنس های چینی و ایرانی موجود در ایران است با کیفیتی چندین برابر بهتر.

از انجایی که لباس ها بدون هیچ واسطه به دست شما میرسد پس از نظر قیمت مقرون به صرفه است.

ما در این شرکت فروش عمده پوشاک به کل ایران را داریم و علاوه بر این اموزش فروش رایگان نیز برای مشتریانمان داریم.

همین الان جهت مشاوره رایگان کلمه مشاوره را به شماره ۵۰۰۰۲۶۲۳۶۳ پیامک دهید.

 

خرید پوشاک عمده دغدغه فروشندگان پوشاک

نتیجه گیری مقاله نکات کلیدی ست کردن پوشاک

در این مقاله سعی نمودیم به نکات مهمی از ست کردن پوشاک بپردازیم. امیدواریم این مطلب برایتان مفیده باشد و بتوانید از نکات آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتس اپ؟ همین الان پیام بده