نکات طلایی ست کردن لباس

نکات طلایی ست کردن لباس

افراد مختلف معمولا همواره حساسیت خاصی روی نحوه لباس پوشیدن خود دارند و دوست دارند همواره شیک پوش به نظر برسند به همین علت در این مقاله از سایت ifn ما تصمیم گرفتیم با هم به بررسی نکات طلایی ست کردن لباس بپردازیم. پس اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به تیپ و استایل خود توجه دارید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ست کردن لباس

همانطور که میدانید هر لباسی مناسب همه افراد نیست و ممکن است یک فرد با یک لباس خیلی خوشتیپ به نظر برسد در حالی که این لباس برای شخص دیگر مناسب نباشد, پس مشخص است که برای خوش تیپ و خوش استایل بودن نیاز است که ابتدا به اندام خود توجه کنید.

باتوجه به اندامی که دارید نکات مهمی لازم است رعایت کنید, در ادامه به برخی از این نکات می پردازیم.

نکات مفید برای افراد لاغر و قد بلند

  • سعی کنید لباس هایی بپوشید که استین های بلند و پف دار دارند تا لاغر بودن دست ها کمتر مشخص شود
  • لباس هایی با رنگ شاد بپوشید
  • استفاده از اکسسوری های مختلف از جمله گردنبند و دستمال گردن گزینه مناسبی برای شماست
  • استفاده از ساپورت خیلی گزینه مناسبی برای شما نیست سعی کنید از دامن های بلند با رنگ و طرح های شاد استفاده کنید
  • رنگ های مختلف استفاده کنید و سر تا پا یک رنگ نپوشید
  • لباس های مدل دار و پلیسه ای بپوشید

نکات مفید برای افراد چاق

  • کمتر از لباس هایی که طرح شلوغ دارند استفاده کنید
  • لباس های خیلی تنگ مناسب شما نیست
  • لباس های با رنگ تره شما را لاغر تر نشان می دهد
  • از لباس هایی که راه راه عمودی دارند استفاده کنید
  • لباس هایی که جنس نرمی دارند برای شما مناسب تر است

نکات طلایی ست کردن لباس

یکی از نکات مهم در ست کردن لباس ها این است که رنگ هایی استفاده کنید که مکمل یکدیگر هستند. تاثیر رنگ ها در ست کردن به قدری مهم است که بسیاری از برندهای معروف و مطرح دنیا لباس های خود را با رنگ های مکمل تولید میکنند و همین مسعله باعث میشود که لباسهای انها همواره توسط مشتریان مختلف را جذب میکند.

نکات طلایی ست کردن لباس

رنگهای سیاه و سفید را با چه رنگی ست کنیم؟

رنگ های سیاه و سفید از جمله رنگ های کاربردی برای ست کردن میباشند و تقریبا با رنگ های زیادی و مدل های مختلف هماهنگی دارند.

رنگ سفید هنگامی که با رنگ دیگری استفاده میشود آن رنگ را بازتر نشان میدهد و در مقابل رنگ سیاه تندی رنگ ها را میگیرد و آنها را خنثی میکند.

رنگ قرمز را با چه رنگی ست کنیم؟

قرمز یکی از رنگ هایی است که اگر چند لباس را قرمز بپوشید اصلا زیبایی خاصی ندارد اما این بدین معنا نیست که استفاده از رنگ قرمز مناسب نیست. همواره باید سعی کنید در کنار رنگ قرمز از رنگ های خنثی استفاده کنید به عنوان مثال رنگ قرمز در کنار ابی یا زرد گزینه های مناسبی نیستند. اما اگر ابی متمایل به بنفش و زرد متمایل به نارنجی باشد میتواند گزینه مناسبی باشد.

رنگ آبی را با چه رنگی ست کنیم؟

رنگ آبی گزینه مناسبی برای ست کردن با رنگ های نارنجی و سفید و مشکی میباشد, در واقع بیشترین هماهنگی رنگ آبی با این رنگ ها است.

رنگ زرد را با چه رنگی ست کنیم؟

اگر علاقه مند به رنگ زرد هستید بهتر است لباس هایی با رنگ های لیمویی یا خردلی و یا زرد ملایم خریداری کنید زیرا این رنگ ها راحتتر با دیگر رنگ ها ست میشوند.

بهترین مکمل برای رنگ زرد رنگ بنفش است اما باید توجه کنید که هیچ کدام نباید از دیگری تندتر باشد.

رنگ سبز را با چه رنگی ست کنیم؟

رنگ سبز یکی از رنگ هایی است که برای خیلی از افراد نشانه ارامش بخشی و صلح است به همین علت طرفداران زیادی دارد. مکمل های رنگ سبز معمولا رنگ های ابی, زرد, قرمز, سفید و مشکی هستند. البته مکمل اصلی آن رنگ قرمز است و اگر به درستی ست شود ترکیب ایده عالی را به وجود می آورد.

رنگ بنفش را با چه رنگی ست کنیم؟

رنگ بنفش مکمل خوبی برای رنگ های آبی ,زرد , مشکی و سفید میباشد. اما علاوه بر اینها ست کردن رنگ بنفش با نفش های ملایم تر یا تیره تر هم گزینه مناسبی میباشد.

 ست کردن لباس های زنانه

خیلی از خانم ها همواره مشکل ست کردن لباسهایشان را دارند و با وجود داشتن یک کمد پر از انواع لباس ها هنگام ست کردن آنها به مشکل میخوردند. یکی از نکات مهم اینجا این است که هنگام خرید لباس حتما توجه کنید که این لباس قابلیت ست کردن با دیگر لباسهایتان را داشته و همچنین مناسب اندام شما باشد چرا که در غیر این صورت پس از مدت کوتاهی استفاده متوجه میشوید که مناسب شما نیست و یک لباس به لباس های کمدتان که استفاده نمیشوند اضافه میشود.
برخی از لباس ها به خوبی با بقیه لباس ها ست میشوند از جمله آنها میتوان به کت و شلوار جین و شومیز اشاره کرد, این لباس ها معمولا به خوبی برای مراسم مختلف میتوان استفاده کرد و با دیگر لباس ها ست کرد.
استفاده از اکسسوری ها گزینه مناسبی برای خانم ها هستند, خانم ها مخصوصا خانم های جوان باید همواره سعی کنند در کمد خود انواع اکسسوری ها داشته باشند و در مراسم مختلف استفاده کنند.
قبل از خرید لباس ست های مختلف را در اینتذنت سرچ کنید و ترکیب رنگ و مدل آن را در ذهن خود تجسم کنید تا هنگام خرید کردن کمتر دچار سردر گمی شوید.

نکات طلایی ست کردن لباس

ست کردن لباس های مردانه

یکی از لباس هایی که همواره برای مردها کاربردی است و به خوبی میتوانند در مراسم های مختلف ست کنند کت های تک میباشد. استفاده از یک کت تک با رنگ متناسب با استایل شما مطمعنا شما را خوش استایل تر نشان میدهد.

یکی دیگر از لباس های ضرروی اقایان تیشرت ها هستند. تیشرت ها برای مکان های مختلف از جمله پیاده روی و باشگاه بسیار کاربردی هستند و افراد مختلف با سلایق مختلف میتوانند استفاده کنند.

سعی کنید تیپ خود را با توجه به فصل سال تنظیم کنید به عنوان مثال پوشیدن یک کت با رنگ های قهوه ای یا کرم و یا خاکی همراه با نیم بوت های چرم استایل زیبایی برای زمستان میباشند. اما اگر طرفدار تیپ های اسپرت هستید استفاده از هودی و سویشرت گزینه مناسب تری برای شما میباشد.

ااز دیگر نکاتی که اقایان باید توجه کنند استفاده از اکسسوری های مختلف از جمله عینک افتابی و ساعت و کمربند و کراوات و … است. استفاده از این اکسسوری ها زیبایی خاص و متفاوتی به استایل شما میدهد اما توجه داشته باشید که در استفاده از آنها زیاده روی نکیند. نکته مهم دیگر این است که سعی کنید از عطر و ادکلان های ملایم و متناسب با سلیقه خودتان استفاده کنید.

نکات طلایی ست کردن لباس

 نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم به بررسی نکات مفیدی در رابطه با ست کردن لباس بپردازیم. در پایان قصد داریم به معرفی یکی از واردکننده های معتبر پوشاک که پوشاک برند را با قیمت مناسب به دست مشتریان میرساند بپردازیم.

شرکت ifn

شرکت ما (ifn) یک شرکت وارد کننده لباس از کشورهای اروپایی میباشد و تمامی لباس های اورجینال و با شناسنامه را با قیمت مناسب به فروش میرساند. پس میتوانید انواع لباس ها  را با قیمت مناسب خریداری نمایید.حالا دلیل این قیمت های مناسب چیست؟
به دلیل اینکه این لباس ها در زمان حراجی ها خریداری میشوند و بدون واسطه نیز وارد کشور میگردند قیمت مناسب دارند و اگر شما میخواهید با کیفیت ترین لباس ها را خریداری نمایید بهتر است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

علاوه بر اینها مشتریان ما میتوانند از دوره های فروش در اینستاگرام ما که به صورت رایگان در اختیار آنها قرار میگیرد نیز استفاده کنند.

همین الان جهت مشاوره رایگان کلمه مشاوره را به شماره ۵۰۰۰۲۶۲۳۶۳ پیامک دهید.

لباس اروپایی

در شرکت IFN به دنبال چه هستید؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتس اپ؟ همین الان پیام بده