مرحله به مرحله راه اندازی پیج فروش پوشاک در اینستاگرام

مرحله به مرحله راه اندازی پیج فروش پوشاک در اینستاگرام

مرحله به مرحله راه اندازی پیج فروش پوشاک در اینستاگرام

امروزه اکثریت مردم وقت زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانند. کاربران زیاد شبکه های اجتماعی سبب شده است که فعالیت های مختلف از جمله فروش در شبکه های اجتماعی به یک امر مهم تبدیل شود. کسب و کارها در زمینه های مختلف می توانند مشتریان بالقوه خود را از طریق شبکه های اجتماعی داشته باشند. یکی از این راه های محبوب, فروش در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی مبتی بر تصویر است، بنابراین وقتی مشتریان یک محصول عکس‌ها را مرور می‌کنند مانند یک سایت خرید به نظر می‌رسد. اهمیت بالای خرید و فروش انلاین از جمله در زمینه پوشاک سبب شده است که فروشندگان زیادی قصد ورود به فروش آنلاین را داشته باشند. برای این فروشندگان و همچنین برای کسانی که تازه قصد ورود به بازار پوشاک و فروش انلاین دارند ساده ترین راه اندازی راه اندازی یک فروشگاه اینستاگرامی پوشاک است. در این مقاله مرحله به مرحله راه اندازی پیج فروش پوشاک در اینستاگرام به صورت کامل بررسی میشود.

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید…

مرحله به مرحله راه اندازی پیج فروش پوشاک در اینستاگرام

مرحله به مرحله راه اندازی پیج فروش پوشاک در اینستاگرام

1.مشخص کردن نوع لباس

اولین و یکی از مهم ترین مراحل این است که به طور واضح مشخص کنید که روی چه نوع لباسی قرار است کار کنید؟ ابتدا لازم است یکی از دسته های پوشاک به عنوان مثال زنانه, مردانه, بچه گانه و نوزادی را انتخاب کنید. پس از انتخاب کردن یک دسته لازم است که بطور جزیی تر یک نوع لباس خاص را انتخب کنید به عنوان مثال اگر لباس زنانه انتخاب کرده اید میتوانید شال و روسری یا مانتو یا لباس راحتی و… انتخاب کنید.  این بخشی جدایی ناپذیر و مهم در فروش پوشاک است زیرا این تصمیم مبنای مراحل بعدی خواهد بود.

2. تهیه محصولات و مشخص کردن قیمت

هنگامی که تصمیم گرفتید چه نوع لباسی را بفروشید، زمان آن است که عمده فروشی یا تولید کننده مناسب را پیدا کنید. شما باید بدانید که پوشاک مورد نظر خود را از کجا تهیه کنید و از تمام شدن موجودی جلوگیری کنید. پس از خرید پوشاک، باید آنها را قیمت گذاری کنید. تعیین قیمت پوشاک نیاز به تحقیق در مورد تعیین محدوده قیمتی دارد که با استانداردهای صنعت و رقبای شما مطابقت داشته باشد. داشتن قیمت مناسب باعث جذب مشتری و کسب درآمد ثابت از فروش شما میشود.

مرحله به مرحله راه اندازی پیج فروش پوشاک در اینستاگرام

3. مشخص کردن نام و لوگو فروشگاه

هنگام راه اندازی یک فروشگاه نیاز است که برن و نامی را برای فروشگاه پوشاک خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که شما رقبای زیادی در بازار فروشگاه اینترنتی لباس دارید، پس مطمئن شوید که برند شما تکراری نباشد. مانند همه برندها، شما باید لوگو و توضیحات خود را داشته باشید.نام و لوگو شما  چیزی است که بر ظاهر و احساس کلی اکانت اینستاگرام شما منعکس خواهد شد. اینکه گالری شما چگونه به نظر می رسد باید با برند شما مطابقت داشته باشد و در کل یکدست باشد.

4. گزینه های پرداخت و حمل و نقل

مانند تمام فروشگاه‌های آنلاین، چالش واقعی این است که مطمئن شوید پرداخت‌ها انجام شده و تحویل سریع و دقیق است. برای فروشگاه های آنلاین لباس اینستاگرام، گزینه های معمول پرداخت، حساب های بانکی شخصی یا انتقال پول است. این جزئیات باید واضح باشد زیرا درآمد شما در اینجاست. به غیر از ارسال و تحویل، راه های دیگری نیز وجود دارد که فروشنده می تواند محصول را به خریدار بدهد. همچنین می‌توانید پرداخت درب منزل نیز داشته باشید.

مرحله به مرحله راه اندازی پیج فروش پوشاک در اینستاگرام…

5. برای فروشگاه خود اکانت اینستاگرام بسازید

پس از اتمام مرحله برنامه ریزی، اکنون آماده ایجاد حساب کاربری اینستاگرام خود هستید. از لوگوی خود به عنوان تصویر نمایه خود استفاده کنید. توضیح کوتاهی در مورد برند و اقلام برای فروش خود در بخش “بیو” بنویسید. مطمئن شوید که نام مغازه شما برجسته است.

مرحله به مرحله راه اندازی پیج فروش پوشاک در اینستاگرام

6. یک پست اینستاگرام جدید ایجاد کنید

برای همگام شدن با دستورالعمل‌های برندسازی که در فروشگاه آنلاین خود تنظیم کرده‌اید، باید نه تنها در تعداد پست‌ها، بلکه در مورد کیفیت تصاویری که پست می‌کنید، سازگار باشید. برای یک نام تجاری، شما باید گالری یا موجودی خود را جذاب و با فراخوان برند نگه دارید. آن را مرتب نگه دارید و هر زمان که مشتریان مجموعه شما را مرور می کنند، باید یک الگوی بصری جذاب وجود داشته باشد. پس از گرفتن عکس های خوب، آنها را به صورت ست یا دسته ای با جزئیات کامل روی کپشن ها مانند نوع لباس و قیمت آپلود کنید.

توجه داشته باشید عکس های با کیفیت در کنار توضیحات دقیق و کامل در بیو باعث ترغیب مشتریان به خرید میشود.

7. هشتگ های مناسب ایجاد کنید

این یک تکنیک تکمیلی برندسازی است. در تمام پست های شما، فروشگاه شما باید دارای هشتگ های مرتبط و مناسب  باشد. این امر باعث می‌شود تا نام تجاری اقلام شما یادآوری شود و ردیابی خریداران یا هر کسی که پست شما را به اشتراک می‌گذارد آسان‌تر می‌کند. همچنین، اگر در آینده به ایجاد تبلیغی فکر می کنید، استفاده از هشتگ ها به شما کمک می کند تا افرادی را که به آن ملحق می شوند نظارت کنید.

8. تبلیغ فروشگاه

پس از مرحله دوم تکمیل فروشگاه پوشاک اینستاگرام شما، اکنون زمان جستجوی مشتریان است. بهترین و سریع ترین راه برای انجام این کار، تبلیغ فروشگاه خود است. می‌توانید از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شخصی خود برای به اشتراک گذاشتن پیوند به حساب اینستاگرام خود استفاده کنید. در صورتی که صفحه شما ویروسی شود، هشتگ های خود را فراموش نکنید تا آنها چیزی داشته باشند که بتوانند فروشگاه شما را با آن مرتبط کنند. اگر راه تبلیغاتی بهتری می‌خواهید، می‌توانید تبلیغات پولی انجام دهید. برای انجام این کار، می توانید یک تبلیغ آنلاین ایجاد کنید یا پست معمولی خود را به یک پست حمایت شده تبدیل کنید. این کار بسته به روزهایی که می‌خواهید تبلیغ شما اجرا شود و بازار هدفتان برای شما هزینه دارد.

9. فعال بمانید و با مشتریان تعامل داشته باشید

اکنون که دنبال کنندگان و مشتریان خود را به دست آورده اید، باید آماده باشید که همیشه به آنها متصل باشید و آماده پاسخگویی به سوالات آنها در فروشگاه اینستاگرام خود باشید. بر هر اعلان نظارت کنید و مطمئن شوید که به نظرات مربوط به موارد ارسال شده پاسخ می دهید. همچنین، از طریق بخش پیام‌رسانی مستقیم، پذیرای گفتگو باشید. ممکن است راه های دیگری وجود داشته باشد که مشتریان شما با شما تماس بگیرند. صبور باشید، دوستانه رفتار کنید و آماده پاسخگویی به سوالات روزانه باشید. به این ترتیب می توانید بازخورد و رضایت مشتری را به خوبی حفظ کنید. پس از همه این کارها، شما اکنون یک فروشنده اینستاگرام هستید.

نتیجه گیری

اینها فقط نکاتی برای شروع سفر شما به سمت تبدیل شدن به یک فروشگاه پوشاک اینستاگرام هستند. با پیشرفت در فروشندگان آنلاین، چیزهای بیشتری می توانید بیاموزید علاوه بر این میتوانید اموزش های لازم ببینید و دانش خود را در این زمینه افزایش دهید. این بسیار متفاوت از یک مغازه سنتی است زیرا این فروشگاه انلاین است. پیشرفت های تکنولوژیکی و روند رسانه های اجتماعی مواردی هستند که باید مراقب آنها باشید.

شرکت ifn

شرکت ifn با بیش از دوازده سال سابقه یکی از معتبر ترین واردکننده های پوشاک در ایران است. این شرکت با راه اندازی فروشگاه انلاین امکان فروش عمده به تمام نقاط ایران را فراهم کرده است و دیگر نیازی نیست به منظور خرید درگیر مسعله حمل و نقل باشید.

تمامی لباس های شرکت ما دارای شناسنامه بوده و با قیمت مناسب به فروش میرسند.

هرگونه سوالی نیز در زمینه لباس ها داشته باشید میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 همین الان جهت مشاوره رایگان کلمه مشاوره را به شماره ۵۰۰۰۲۶۲۳۶۳ پیامک دهید.

۶ مورد از مهمترین نکات خرید عمده پوشاک

خدمات پس از فروش

ما در این فروشگاه خدمات پس از فروش نیز برای مشتریانمان داریم. خرید از فروشگاه ما پس از خرید متوقف نمی شود و مشتریان ما پس از خرید پکیج جامع فروش در اینستاگرام  دریافت میکنند و میتوانند فروشگاه انلاین خود را  با حداقل هزینه راه اندازی کنند و از ا انجایی که این لباس ها پتانسیل خوبی برای فروش در فضای مجازی دارند متوان به سود خوبی رسید. همچنین در طول اموزش از مشاوره های رایگان نیز برای مشتریانمان داریم.

در صورت داشتن هر گونه سوال با ما در ارتباط باشید.

همین الان جهت مشاوره رایگان کلمه “لباس استوک” را به شماره ۵۰۰۰۲۶۲۳۶۳ پیامک دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره میخوای ؟ همین الان پیام بده