فوت و فن های فروشگاه پوشاک

فوت و فن های فروشگاه پوشاک

فوت و فن های فروشگاه پوشاک

همانطور که از نام این مقاله مشخص است قصد داریم با هم به بررسی فوت و فن های فروشگاه پوشاک بپردازیم, اگر فروشنده پوشاک هستید و یا قصد ورود به این بازار بزرگ را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چرا فروش لباس؟

فروش لباس یکی ازموضوعاتی است که در حال حاظر طرفداران زیادی دارد و فروشندگان زیادی چه به صورت خرده فروشی پوشاک و چه به صورت عمده فروشی پوشاک در این بازار بزرگ مشغول فعالیت هستند. علاوه بر این, این روزها این مسعله بیش از پیش فراگیر شده است به طوری که به فضای اینترنت ورود پیدا کرده است و فروشگاه های زیادی در شبکه های اجتماعی و در سایت های فروشگاهی پوشاک مشغول فعالیت هستند و روز به روز این فروشگاه های انلاین پوشاک رو به گسترش و پیشرفت است.

اگر چه پوشاک همواره مشتریان خود را دارید و همین مسعله سبب شده است که فروشندگان زیادی در زمینه پوشاک مشغول فعالیت باشند اما گسترش فروشگاه های پوشاک سبب شده است که بازار پوشاک به یک بازار پر رقابت تبدیل شود. پس کاملا مشخص است که ورود به کسب و کارهای مرتبط با پوشاک و ماندگاری در بین رقبا نیازمند هوشمندانه عمل کردن و رعایت نکات زیادی است که از همان ابتدای شروع کار باید به درستی رعایت شوند. در زمینه پوشاک مساعل زیادی از جمله تغییر مد, تغییر فصل ها, سلیقه های بسیار متنوع, کیفیت متنوع لباس ها و … وجود دارد که فروشندگان مختلف پوشاک کم و بیش با آن روبه رو میشوند و از این میان فروشنده ای موفق تر است که دانش و اطلاعات بالایی در این زمینه داشته باشد.

فوت و فن های فروشگاه پوشاک

فوت و فن های فروشگاه پوشاک

همانطور که اشاره شد کسانی که در مینه پوشاک فعالیت دارند یا قصد ورود به این زمینه را دارند باید نکاتی را از ابتدا رعایت کنند. در ادامه به بررسی نکاتی میپردازیم که کمک زیادی به فروشندگان پوشاک میکند.

مشخص کردن دقیق نوع پوشاک

یکی از اولین و مهمترین مراحل این که مشخص کنید که قصد فروش چه نوع پوشاکی دارید, به عنوان مثال از مشخص کنید که قصد فروش لباس زنانه یا لباس مردانه یا بچه گانه یا ورزشی دارید. و حتی بهتر است به طور جریی تر اهداف فروشگاهتان را مشخص کنید, به عنوان مثال اینکه اگر انتخاب شما لباس بچه گانه است برای چه رده سنی میخواهید پوشاک عرضه کنید یا اگر قصد راه اندازی فروشگاه زنانه دارید ایا جامعه هدف شما خانم های میانسال است یا خانم جوان, آیا هدفتان عرضه پوشاک برای مشتریانی خاصی با سلیقه خاصی است؟, ایا از نظر قیمت رنج خاصی را در نظر دارید؟ و… .

بنابراین به طور کلی میتوان گفت که برای شروع کسب و کارتان مشخص کردن دقیق زمینه کاریتان و داشتن ذهینیت دقیقی از آن علاوه بر اینکه روی موفقیت شما در این زمینه تاثیر دارد از سردرگم شدن شما نیز جلوگیری میکند.

شناخت جامعه هدف مشتریان

همانطور که مطرح شد اولین مرحله مشخص کردن دقیق نوع پوشاک است اما برای درک بهتر این مسعله بهتر است که جامعه هدف مشتریان خود را مشخص کنید. با در نظر گرفتن موقعیت فروشگاهتان و اینکه مشتریان شما چه قشری از هستند بهتر میتوانید اهداف فروشگاهتان را مشخص کنید. به عنوان مثلا در زمینه پوشاک زنانه تنوع خیلی بالایی وجود دارد و فروشگاه های پوشاک زیادی با در نظر گرفتن مشتریان خود روی ارایه پوشاک به سلیقه خاصی کار میکنند و در همین زمینه به خوبی موفق هستند.

مارکتینک و تبلیغات مورد نیاز فروشگاه

تبلیغات هدفمند یکی از مساعلی است که به خوبی میتواند دامنه شمتریان فروشگاه پوشاک شما را افزایش دهد. در زمینه مارکتینگ میتوان از متخصصین این زمینه نیز کمک گرفت و از تجربیات آنها استفاده کرد و یا اینکه اموزش های مورد نیاز ان را مشاهده کرد و بر اساس نیاز فروشگاه تبلیغات هدفمندی را شروع کرد. توجه داشته باشید که هزینه هایی که برای تبلیغات میشود حکم سرمایه گذاری برای فروشگاه پوشاک شما دارد پس این موضوع را دست کم نگیرید.

فوت و فن های فروشگاه پوشاک

کسب اطلاعات و دانش به روز

برخلاف بسیاری از فروشندگان که بدون تخصص و دانش اولیه به بازار پوشاک ورود میکنند, داشتن یک کسب و کار موفق در زمینه پوشاک مانند هر کار دیگری نیاز به تجربه و تخصص دارد و در صورت نداشت تخصص و دانش کافی دیگر رقبا در این بازار بزرگ پوشاک از شما پیشی میگیرند.

لباس های باکیفیت

یکی از نکات مهمی که روز به روز سبب افزایش مشتریان ثابت فروشگاه شما میشود ارایه پوشاک مرغوب و با کیفیت است. فروش پوشاک بی کیفیت سبب سیل نزولی کم شدن مشتریان شما میشود پس بهتر است با فروش پوشاک باکیفیت جلوی این مسعله را بگیریم.

ارایه پوشاک باکیفیت با قیمت مناسب علاوه بر رضایت مشتری سبب یک تبلیغ مثبت برای فروشگاهتان است.

طراحی دکور فروشگاه و چنیش محصولات

یکی از نکاتی که مشتری را در نگاه اول جذبفروشگاه شما میکند دکور و میترین فروشگاه است, علاوه بر این نحوه چینش پوشاک فروشگاه شما یکی دیگر از نکات مفید است. در این زمینه حتی میتوان از روانشناسی رنگ ها نیز استفاده کرد چون هر فروشگاه پوشاک باتوجه به نوع پوشاکی که به فروش میرساند نیاز به استفاده رنگ ای خاصی در طراحی دکور خود و دیزاین ویترین دارد.

راه اندازی فروشگاه انلاین

در دنیای امروز که همه کسب و کارها با تکنولوژی رو به پیشرفت است داشتن یک فروشگاه انلاین بهترین گزینه برای کسب درامد از بازار پوشاک است. این فروشگاه انلاین پوشاک میتواند در کنار فروشگاه حضوری شما باشد و یا اینکه تنها فروشگاه انلاین داشته باشید. اگر در کنار فروشگاه حضوری خود فروشگاه انلاین داشته باشید علاوه بر اینکه میتوانید فروش انلاین به سراسر ایران داشته باشید سبب تبلیغات فروشگاه حضوری شما نیز میشود.

فوت و فن های فروشگاه پوشاک

فروشگاه IFN

اگر چه به بررسی فوت و فن های فروشگاه دوشاک پرداختیم اما یکی از مهمترین مشکلاتی که فروشندگان پوشاک دارند خرید لباس های باکیفیت با قیمت مناسب است. معمولا پیدا کردن عمده فروشی که لباس ها را با قیمت مناسب به فروش برساند معمولا سخت است. یکی از بهترین پیشنهادات این است که از واردکننده ها یا تولیدکننده های پوشاک خریداری کنید تا با حذف کردن واسطه ها لباس ها را با قیمت مناسب تهیه کنید, با این حال حتما توجه داشته باشید که آن تولید کننده یا واردکننده مورد نظر شما لباس های با کیفیت و تنوع بالا را به فروش میرساند تا صرفا به خاطر کم کردن قیمت فروشگاه شما به مشکل نخورد.

شرکت IFN یکی از واردکننده های معتبر پوشاک برندهای اورجینال اروپایی است که بیش از دوازده سال در این زمینه مشغول فعالیت است. این شرکت با به فروش رساندن لباس های استوک اروپایی بدون هیچ واسطه ای این لباس ها را با قیمت مناسب به دست مشتریان میرساند. این شرکت انواع لباس های بچه گانه و نوزادی, زنانه, مردانه, ورزشی و … را با متنوع ترین مدل ها مناسب هر سلیقه ی به فروش میرساند.

این شرکت با فراهم کردن فروش انلاین امکان فروش به سراسر ایران را فراهم کرده است. مدل های مختلف پوشاک این فروشگاه از طریق سایت قابل مشاهده است.

علاوه بر فروش لباس این شرکت خدمات پس از فروش نیز برای مشتریانش دارد و اموزش های رایگان فروش در اینستاگرام را به صورت رایگان در اختیار مشتریانش قرار می دهد. با این اموزش ها تجریبات چندین ساله فروش شرکت در فضای جازی است که به راحتی میتوانید پیج فروشگاهی خود را راه اندازی کنید و در طول اموزش از مشاوره های رایگان نیز برخوردار باشید.

لباس اروپایی

جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

همین الان جهت مشاوره رایگان کلمه مشاوره را به شماره ۵۰۰۰۲۶۲۳۶۳ پیامک دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتس اپ؟ همین الان پیام بده