راهنمای سایز پوشاک

راهنمای سایز پوشاک

با شما هستیم تا در مورد راهنمای سایز پوشاک صحبت نماییم. قطعا در خرید اینترنتی لباس، مهم ترین موضوع پیدا کردن سایز دقیق شماست. زیرا سایزها با توجه به نوع کشور و استانداردهای آنها متفاوت خواهد بود. بنابراین شما باید بتوانید سایز خود را با توجه به کشور تولید کننده لباس پیدا کنید. به همین خاطر ما جدول هایی دقیق برای شما آماده نموده ایم تا بتوانید سایز خود را در کمترین زمان پیدا کنید.( به یاد داشته باشید که سایزها به ترتیب سایز اسمال، سایز مدیوم، سایز لارج، سایز x لارج و به ترتیب تا 5 ایکس لارج هستند)

 

راهنمای سایز پوشاک زنانه

 

 

راهنمای سایز پوشاک راهنمای سایز پوشاک

.

راهنمای سایز پوشاک راهنمای سایز پوشاک راهنمای سایز پوشاک

توضیحات در بالا کاملا مشهود هستند و میتوانید تنها در چند دقیقه سایز خود را اندازه گیری کنید. اما به یاد داشته باشید که برای به دست آوردن سایز دقیق بهتر است از فرد دیگری بخواهید سایز شما را به طور کامل اندازه گیری کند.

راهنمای سایز لباس زنانه به دلیل تعداد اندازه گیری ها و نوع بسیار متفاوت اندام ها کمی پیچیده تر از راهنمای سایز مردانه است.

راهنمای سایز پوشاک مردانه

راهنمای سایز پوشاک مردانه

هر شرکتی در کشورها و قاره های مختلف پوشاک را مطابق با استانداردهای خود تولید می کند. بنابراین تعیین سایز لباس مردانه با روش های مختلف بسیار مهم است. اما باید در نظر داشت که استانداردهای برخی کشورها به هم بسیار نزدیک است و شما با جدول بالا تقریبا میتوانید سایز مورد نظر را بیابید. حال اگر به دنبال پیدا کردن سایز شلوار خود هستید به جدول زیر مراجعه نمایید.

راهنمای سایز شلوار مردانه

تبدیل سایزهای ایرانی به خارجی

اگر بخواهید خرید خود را از طریق سایت ما انجام دهید بدانید که لباس های برندهای ترک، براساس استانداردهای اروپایی هستند و با توجه به جداول بالا میتوانید به سادگی لباس خود را انتخاب نمایید.

سایز اسمال  معادل سایز 36 در برندهای ایرانی می باشد.

سایز مدیوم همان سایز 38 لباس های ایرانی است.

سایز لارج  با سایز 40 ایرانی کاملا برابر است.

سایز ایکس لارج بر اساس استانداردهای اروپایی و برندهای ترک همان سایز 42 ایرانی میباشد.

سایز دو ایکس لارج نیز به همان روال معادل سایز 44 است. ( در کشور ایران سایز دو ایکس لارج زنانه یکی از سایزهای رایج می باشد)

سایز سه ایکس لارج به سایز ایرانی 46 می باشد.

نکته 1: متعارف ترین سایز در کشور ما سایز مدیوم می باشد زیرا بسیاری از خانم های ایرانی دارای سایز 38 (سایز مدیوم) هستند.

 

توجه داشته باشید که سایزها به هیچ عنوان ثابت نیستند و مثلا سایز لباس های کشور ویتنام با کشور ترکیه برابر نیست و تمام سایزهایی که ما بیان نمودیم براساس برندهایی است که در داخل سایت ما به فروش میرسند. 

 

فری سایز چیست

فری سایز چیست

نکته مهم دیگری که در مورد سایز لباس ها وجود دارد این است که بدانید روی بسیاری از لباس ها نوشته شده فری سایز، این بدین معناست که این لباس سایز دقیقی ندارد و طوری طراحی شده که افراد از سایز 36 تا 44 میتوانند این لباس را بپوشند. ( از آنجایی که در سراسر دنیا لباس های ازاد و به اصطلاح لانگ مد شده اند حتی افراد لاغر اندام نیز لباس های فری سایز تهیه میکنند تا اندام آنها درشت تر دیده شود)

حال امیدواریم جواب بسیاری از دوستان که سوال پرسیده بودند که فری سایز چیست، را به درستی بیان نموده باشیم.

اینم سوپرایز شرکت ما سایت vip محصولات ترکیه که بالای 50 میلیون محصول دارد.

حالا یا نمایندگی این سایت را میگیرید که عملی هوشمندانه هست یا اینکه برای مجموعه خودتون خرید می کنید و روزانه از افر های مداوم و پر سودی که دارد استفاده می کنید .

 

برو به فروشگاه و محصولات رو ببین !

 همین الان جهت مشاوره رایگان کلمه مشاوره را به شماره ۵۰۰۰۲۶۲۳۶۳ پیامک دهید.

شما حتی میتوانید برای به دست آوردن سایز خود از نرم افزارها نیز کمک بگیرید. شما می توانید اندازه های مختلف خود را در این نوع از برنامه ها وارد کنید و سپس سایز مناسب خود را از طریق برنامه مشاهده نمایید. بنابراین شما میتوانید به کمک برنامه ها، جدول های اندازه گیری و استفاده از متر توسط فردی که مقداری به خیاطی مسلط هستند اندازه دقیق خود را به دست آورده و لباس دلخواه خود را خریداری نمایید.

5 دیدگاه برای “راهنمای سایز پوشاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتس اپ؟ همین الان پیام بده