قوانین و مقررات سایت

قوانین و مقررات سایت شرکت ifn

 

پیش از این مطلب برای شما درباره انواع خدمات گروه ifn صحبت کردیم و گفتیم که با فروش عمده انواع لباس با شما همراه است اما در ادامه این مطلب برای شما درباره برخی از قوانین و مقررات سایت موجود در این سایت صحبت خوهیم کرد .

میدانید که هدف از راه اندازی این سایت آسان شدن خرید محصولات در عین خریدی مطمئن را دنبال میکند .

 

برای تایید اطلاعات و اطمینان از صحت اطلاعات در بازه های زمانی مختلف نیز‌‌ می‌تواند،از کاربر درخواست ارسال اطلاعات تکمیلی داشته باشد .اطلاعات فردی و مالی کاربران در سایت محرمانه است. در هیچ صورت بجز حکم دادگاه در اختیار هیچ فرد و یا سازمانی قرار داده نخواهد شد .

 

در صورتی که ما احساس کنیم که کاربر هرگونه سعی در تقلب و یا تغییر در نحوه صحیح کارکرد وب سایت را دارد‌‌ ،می‌تواند بدون اطلاع قبلی حساب کاربری را غیرفعال و یا بطور کامل مسدود و بلوکه کند .

کاربران در خصوص این مورد فقط یک بار حق اعتراض دارند که‌‌ می‌بایست اطلاعات کاملی را در خصوص اثبات خود برای آی اف ان ارسال کنند. رد و یا قبول این اعتراض فقط توسط ما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این ها بخشی از مهمترین قوانین و مقررات سایت ماست .

 

قوانین کاربران گرامی :

 

1 –  IFN حق دسترسی به مشخصات  کاربر جهت ارتباط، بازاریابی و … را از طریق شماره تلفن، ایمیل و آدرس محل سکونت که از طرف کاربر در فرم ذکر شده یا در هر قسمت دیگر سایت وارد کرده و یا بعدا از طریق خودکار بروز شده است را دارا‌‌ می‌باشد .

2 – در فروشگاه سایت از بوتیک هایی که امتیاز کمی دارن با دقت خرید کنید گاهی امکان ارسال لباس مشکل دار وجود دارد که شرکت مسئولیتی در این موارد به عهده ندارد.

3 – هزینه ارسال بعد از رسیدن به تهران طبق تعرفه سایت دریافت می شود و مجدد تحویل پست یا پیک داخل تهران برای مشتری های تهرانی داده می شود.

4 – زمان ارسال 15-10 روز برای تحویل بار در زمان صلح و عادی می باشد و در مواقع فست ماژور می باید کاربر صبر نماید تا مشکلات رفع شود.

5 – سایت در مواقع فست ماژور مسئولیتی در مقابل اتفاقات پیش آمده نمی باشد .

6 – سایت به عنوان یک واسط تجاری بین کاربرای ایران و تجار ترکیه عمل میکند و یک حق العمل کاری دریافت می نماید و سایت بصورت B TO B و B TO C عمل میکند .

7 – جنس های خریداری شده امکان عودت ندارند در انتخاب خود و بالا بودن امتیاز محصول و همچنین کامنت هایی که برای محصول و بوتیک گذاشته شده است دقت نمایید .

8 – جنس های خریداری شده امکان تعویض ندارند در انتخاب خود و بالا بودن امتیاز محصول و همچنین کامنت هایی که برای محصول و بوتیک گذاشته شده است دقت نمایید .

 

 

قوانین و مقررات سایت های ثبت نامی شرکت IFN

تا زمانیکه عکس شرایط تائید شده ازسوی دوطرف، از جانب کاربر بصورت کتبی از طریق ایمیل ثبت نام شده اعلام نشود سایت به فعالیت خود در ایجاد ارتباط با کاربر ادامه خواهد داد .

همچنین در قبال نقص قرارداد سهل انگاری تاخیر دربرقراری ارتباط تغییر در اطلاعات سرقت تخریب ورود غیر قانونی به سوابق کاربران و استفاده از انها و همچنین در خصوص الوده شدن به ویروس کامپیوتری هیچ مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود .

مشتری ، کاربر اقرار و تضمین‌‌ می‌کند که این سند را به طور کامل خوانده است و وقت کافی برای اطلاع از جوانب قانونی آن داشته است یا اینکه از این کار چشم پوشی کرده است.

بنابراین شرایط و ضوابط مندرج در این سند را بدون هیچ گونه ابهامی درک کرده و باآنها موافق است .

کاربر با تایید تیک موافقت با قوانین سایت تمام اطلاعات بالا را تایید و پدیرفته است.

 

 

اینم سوپرایز شرکت ما سایت vip محصولات ترکیه که بالای 50 میلیون محصول دارد.

حالا یا نمایندگی این سایت را میگیرید که عملی هوشمندانه هست یا اینکه برای مجموعه خودتون خرید می کنید و روزانه از افر های مداوم و پر سودی که دارد استفاده می کنید .

 

برو به فروشگاه و محصولات رو ببین !

 

 همین الان جهت مشاوره رایگان کلمه مشاوره را به شماره ۵۰۰۰۲۶۲۳۶۳ پیامک دهید.

 

 

1 دیدگاه برای “قوانین و مقررات سایت

  1. سعید نوراللهی نمین میگوید:

    درود بر شما آقای نادری عزیز.امیدوارم در راستای پیشبرد اهدافمون همکاری خوبی با هم داشته باشیم.
    با سپاس فراوان سعید نوراللهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتس اپ؟ همین الان پیام بده